Szakmai kiállítások: a feltörekvő ötletek és járt utak ökoszisztémái – CeBIT
2016-07-25
A kiállítási szezon igen értékes időszak az IT és kommunikációs szakemberek számára: ilyenkor lehetőség nyílik megismerni a legújabb piaci trendeket és lehetőségeket, csakúgy, mint újra felvenni a kapcsolatot az elsődleges beszállítókkal. Az alábbiakban a Unify képviselői osztják meg tapasztalataikat a tavaszi CeBIT kapcsán.
Éljen az együttműködés!
Az idei évben a gyártók bemutatói leginkább a „Team Collaboration” applikációkról szóltak – mint például a Circuit megoldás. Az együttműködés támaszát egy univerzális videokapcsolatban látják, így több gyártó is jelentkezett új és még jobb minőségű megoldással a rendszerek közötti kommunikációra. A mondás, miszerint „Ez a video éve lesz”, egyre inkább igaznak bizonyul.
A Contact Center – még mindig az élen
A contact center munkájának zökkenőmentes működése egyre inkább értékesebbé válik egy vállalat számára. A titok abban áll, hogy biztosítsuk minden fontos üzleti ügylet elérhetőségét a contact center munkatársak számára is. A ’Customer Journey’ egy minden csatornát érintő keresési funkcióval járul hozzá ehhez, ami intelligensen analizálja az aktuális kontaktlistát, így előre meg tudja állapítani, milyen ügyben telefonálhat az adott ügyfél.
A PaaS egyre népszerűbb
Idei tavaszi kiállításokon a Paas volt a leginkább kiemelkedő a legtöbb UC gyártó újításai körében. Olyan komponenseket ajánl (pl. APIs), melyek egyszerűen szinkronizálják a kommunikációs megoldáson belüli különböző applikációkat.
Legfontosabb az ebéd
Mint minden szakmai rendezvényen, a kiállításokon is az igazán fontos dolgok a magánrendezvényeken, ebédeken, vacsorákon dőlnek el. A nagyobb gyártók és ügyfelek közötti üzletek megszületésének helyszíne legtöbbször inkább „függöny mögött” zajlik, mintsem a standnál.
További információért és az eredeti, angol nyelvű cikkért kattintson ide: http://blog.unify.com/2016/03/trade-shows-ecosystems-emerging-ideas-known-pathways/