Tájékoztató a COVID-19 koronavírus kapcsán életbe lépett változásokról
2020-03-30
Tisztelt Partnerünk!
Tekintettel a koronavírus okozta fokozott járványügyi helyzetre, a vállalatunk olyan eljárási rendet dolgozott ki és vezetett be, amely a folyamatosan elérhető információk alapján biztosítja az ügyfeleink maximális kiszolgálását, munkatársak egészségének védelmét, ill. a vállalat teljes működőképességét.
Március elejétől a vállalat menedzsmentje többlépcsős protokollt vezettet be, melynek során egyre szigorúbb intézkedésekkel védtük ügyfeleink és munkatársaink egészségét. A változó kormányzati előírások és rendeletek megjelenésével párhuzamosan ez oda vezetett, hogy március 16-tól teljes távmunkára állt át a vállalat. Ennek következtében:
- Korlátoztuk a budapesti székházunkba, valamint vidéki irodáinkba történő belépést, ezeken a helyszíneken csak a kritikus rendszerek felügyeletét ellátó minimális létszámú műszaki csapat tartózkodhat.
- Az ügyfelekkel infokommunikációs eszközökkel tartjuk a kapcsolatot, az irodáinkban ügyfeleket nem fogadunk.
- Külföldi üzleti utazások, illetve rendezvényeken való részvétel tekintetében teljes tilalom került elrendelésre, 2020. június 30-ig.
Kiemelten fontos számunkra ebben az időszakban is, hogy az ügyfeleink által megszokott minőségű és teljes körű ügyféltámogatást nyújtsunk, folyamatos kapcsolattartás mellett. Ennek érdekében a korábbi kommunikációs- és informatikai eszközeink sorát hang- és videókonferencia rendszerekkel bővítettük ki.
A jelenlegi termékbevezetési projektekkel az ügyfeleink rendelkezésre állásának megfelelően haladunk és készen állunk új igények, kérések fogadására és teljesítésére is.
A korszerű digitális telekommunikációs infrastruktúránk és eszköztárunknak köszönhetően, valamint a korábban is alkalmazott távmunkai gyakorlatunknak megfelelően a vállalatunk napi működése és az ügyfelek igényeinek kiszolgálása, valamint az üzletmenet folytonosan biztosított.
Elérhetőségeink változatlanok:
ICT üzletág:
- Munkaidőben 08:30-17:00 között a +36 1 471-2380 és +36 80 888-326 kontakt center telefonszámunkon és contactcenter@enterprisegroup.hu e-mail címen keresztül fogadjuk műszaki hibabejelentéseiket és támogatás kéréseiket.
- A webes bejelentő felület korlátozásmentesen rendelkezésre áll.
- Kereskedő munkatársainkat közvetlenül, a megszokott módokon érhetik el.
- Munkaidőn túl a szerződéssel rendelkező ügyfeleink a kontakt center telefonszámain kaphatnak segítséget: +36 1 471-2380 és +36 80 888-326
PLM üzletág:
- Technikai segítségnyújtásért kérjük, használja szokásos csatornáinkat, amelyekről ügyféltámogatási oldalunkon talál további információt.
- Munkaidőben 8:30-17:00 között a +36 1 471 2424 ügyféltámogatási telefonszámunkon elérhetők vagyunk
- Termékinformációval kapcsolatos kérdéseit az információkérés oldalon küldheti el számunkra.
- Az ipari szoftvermegoldásainkkal kapcsolatos egyedi megoldásokat rendszeresen közlünk a közösségi csatornáinkon, illetve javasoljuk a szakmai blog oldalunk látogatását, ahol hetente új tartalommal jelentkezünk.
eHealth üzletág:
- Bejelentéshez, támogatás kéréshez a szokásos csatornák érhetőek el. Kérjük ezek használatát a kapcsolat felvételhez.
- Az intézményi kapcsolattartó kollégák telefonon munkaidőben érhetők el, 08:30-16:30-ig.
- A bejelentő felület korlátozás mentesen rendelkezésre áll.
- Munkaidőn túli halaszthatatlan bejelentésre kérjük, használják az ügyeleti telefonszámot:
+36 30 491-5897
SMART üzletág:
- Email: EG_IC-D@enterprisegroup.hu
- Telefon: +36 30 520-0107
Kérjük, kérdéseivel forduljon az illetékes kapcsolattartójához a korábbi gyakorlatnak megfelelően, valamint fenti elérhetőségeken, mi mindent megteszünk annak érdekében, hogy zökkenőmentesen történjen az üzletmenet a korlátozások beszüntetéséig!
Üdvözlettel:
Orbán Előd
Ügyvezető igazgató
Enterprise Group