OPENSCAPE HEALTH STATION: INTEGRÁLT BETEGÁPOLÁS, NAGYOBB ELÉGEDETTSÉG
2017-06-06
A klinikai folyamatok során létrejövő információkhoz történő széles körű, egyidejű és hatékony hozzáférés az egészségügyi informatika jövőjének legfontosabb kérdése. Ésszerűsítést, a költségek csökkentését és a betegellátás élményének jelentős növekedését eredményezheti egy olyan korszerű integrált betegellátási rendszer, mint a Unify OpenScape – Health Station.
A betegek elégedettségének fontos tényezője az egészségügyi intézményben töltött idő során az orvossal és a szakápolókkal folytatott hatékony kommunikáció, a megfelelő információ és annak szemléletes átadása. Az OpenScape Health Station kifejlesztésekor fontos szempont volt e kommunikációs igény mind teljesebb lefedése. Hasonló jelentőséggel bír az információáramlásban az egészségügyi személyzet egymás közötti kommunikációja. Az orvosok számára a laboratóriumi eredmények ellenőrzése vagy a konzultációs beszélgetések ezentúl közvetlenül a betegágy mellől intézhetők. A betegek hozzáférhetnek az orvosi feljegyzésekhez és az ápolási tervekhez, valamint megoszthatják ezeket családtagjaikkal és barátaikkal is.
Az új rendszer révén a páciensek informálása, oktatása és szórakoztatása mind-mind pozitív eredményekkel jár: többek között rövidebbé válik a kórházban töltött tartózkodási idő, és alacsonyabb lesz az újrafelvételek aránya. A videó konzultációk és az egészségügyi információs rendszer adataihoz történő azonnali hozzáférés jelentősen növelik az intézmény hatékonyságát, csökkentik a költségeket ésjavítják a betegek biztonságérzetét.
Az OpenScape Health Station funkciói interaktívvá teszik az orvos-beteg kapcsolatot és zökkenőmentessé a klinikai folyamatkezelést:
Portálhozzáférés betegek részére – A betegek hozzáférhetnek a saját ápolásukra vonatkozó információkhoz.
Videó oktatás – A videó hivatkozások biztosítják az oktatást és felvilágosítást a betegágyak mellett.
Közvélemény-kutatás és -felmérés – Bármely témában rögzíthetők a betegek véleményei, ami pozitív felhasználói élményt ad a pácienseknek, és hasznos információkkal szolgál az ápolók számára.
Kórházi információk – A kórház személyes üzenetet küldhet a pácienseknek, amelyben akár különböző szolgáltatásait is ajánlhatja.
Menürendelés – A kórházi étkeztetési folyamat online automatizálása, akár testre szabott speciális ajánlatokkal.
Az online elérhető média- és szórakoztatóközpont növeli a betegek elégedettségét, és felgyorsítja a gyógyulási folyamatot:
Televíziós szolgáltatás – TV é s IPTV sugárzás közvetlenül a páciens ágya mellett.
Filmek igény szerint – Filmek lejátszása igény szerint, akár ütemezve is.
Telefonszolgáltatás – Támogatja a SIP és analóg telefonálást, így a páciens bármikor kapcsolatba léphet hozzátartozóival.
Internethozzáférés – Biztosítja a folyamatos internetszolgáltatást a betegágyból.
Játék center – Többféle kártyajátékkal, sudokuval és memóriajátékkal.