Változások az ügyféltámogatás rendszerében
2018-11-26
Új formában és funkciókkal érhető el az Enterprise Group ügyféltámogatási weboldala, ahol a Siemens PLM és Vero szoftvermegoldásokkal kapcsolatos hasznos információkat, háttéranyagokat lehet letölteni, valamint online bejelentés formájában az ügyféltámogatási szakértő csapat segítségét kérni egy probléma elhárításához 24/7-es rendelkezésre állással.
A regisztrálás után letölthetők a legfrissebb szoftver verziók illetve a szoftverekhez tartozó javítócsomagok.
A szoftverkövetéssel rendelkező ügyfelek a regisztráció után hozzáférnek a bővített tartalomhoz illetve az online bejelentés is elérhető lesz számukra.
Az új felületnek köszönhetően egyszerűbbé válik a különböző tartalmak közötti navigáció és szakmai anyag keresés.
IDE kattintva a regisztráció könnyedén elvégezhető
A megújult támogatási oldallal párhuzamosan a szakértői csapat elérhetősége is megváltozott.
Az új telefonszám: 06 -1- 471 2424.
A korábbi telefonszám az átállás idejére tájékoztatást nyújt a változásokról majd várhatóan az év vége felé megszűnik.