Új ügyfélmenedzser az Enterprise Groupnál: Puskás Zsófia Rozália
Az Enterprise Group 2016 júliusában kezdve új munkatársat üdvözölhet csapatában: Puskás Zsófia Rozália csatlakozott ügyfélmenedzser pozícióban a vállalathoz. Munkáról, feladatokról és kihívásokról beszélgettünk vele.
Számos szakmai tapasztalatod mellett a magánéletben is példamutató módon élsz, önkénteskedsz, sportolsz. Mesélj kicsit magadról!
Aktívan sportolok, ami kiteszi a szabadidőm jelentős részét, emellett pedig próbálok sokat utazni, barátokkal kapcsolatot tartani. Mielőtt ehhez a céghez jöttem, a munkámban volt egy kisebb szünet, amikor utaztam és meglátogattam a barátaimat a világban. Fontosnak tartom a sportot, hiszen a munkában is kitartóbbá tesz, segít, hogy csapatban tudjak gondolkodni és szigorúbb legyek bizonyos helyzetekben. Ami a tanulmányaimat illeti, politológus mestervégzettségem van, szeretek is ezzel foglalkozni, a vitatudomány területén sokat olvasok és a politikával is napi szinten foglalkozom, mert szeretem tudni, hol áll a világ. Ezenkívül fontos szála az életemnek a jótékonyság, próbálok szervezetben is részt venni (ez konkrétan most a Rotary Club-ot jelenti), magánúton pedig gyakran utazom magyar területekre, ahol hátrányos helyzetű embereken segíthetek.
Milyen szakmai tapasztalatokkal rendelkezel, milyen tapasztalatokat szereztél az Enterprise Group előtt?
2012-ben a Budapesti Corvinus Egyetem Nemzetközi gazdálkodás, 2014-ben pedig a CEU Politológia szakán diplomáztam, az egyetemek közötti időszakban pedig a Belügyminisztériumban dolgoztam a Támogatáskoordinációs osztályon, ahol kifejezetten migrációval kapcsolatos Európai Uniós tenderek munkálataiban vettem részt. Innen származik a tudás a tenderezések, uniós folyamatok kapcsán. Az egyetem után, egészen 2016 júniusáig junior ügyfélkapcsolati menedzserként tevékenykedtem egy nemzetközi account csapatban, aztán belső változások hatására átkerültem az energetika csapatba. A feladatom a szoftver- és hardverértékesítés, elsődlegesen a szerteágazó ügyfél- és partnerkapcsolat-kezelés volt, illetve a saját dedikált ügyfélcsapat koordinálása, mindennapi munkájuk egyeztetése, egységesítése és folyamatos kapcsolattartás az ügyfelekkel. A munkahelyemen történt átalakítások következtében végül váltottam, de az első, Enterprise Groupnál eltöltött hónap után már érzem, hogy ez jó döntés volt.
Mi a jelenlegi beosztásod, és milyen céljaid vannak az Enterprise Groupnál? Milyen kihívást látsz a munkádban?
Ügyfélmenedzser pozícióba léptem át az Enterprise Groupnál. Az MVM csoportot ugyanúgy kezelem, mert ők voltak az ügyfeleim, dolgoztam velük korábban. Ismerem a cégcsoport struktúráját, stratégiáját, irányvonalait. Feladataim az ügyfélkapcsolatok kezelése, a meglévő ügyfélállomány farmingja, de azt látom, hogy a hunting és az új ügyfélszerzés is rövidesen a szerepköreim közé fog tartozni. Szeretem az új zöld területeket felfedezni, az új lehetőségeket megtalálni, mert erre eddig kevés lehetőségem volt. A legnagyobb kihívás számomra az, hogy a telefontechnológiát és a Unify technológiát, valamint a hozzá tartozó eszközportfoliót minél gyorsabban és minél magasabb szinten elsajátítsam. Úgy látom, hogy a kollégáim célja is az, hogy olyan kompetens sales mozogjon közöttük, aki technológiai szinten is megérti a mi rendszereinket. Továbbá érdekelnek azok a projektek a cégen belül, amelyek a computinggal közösek, hiszen az IT azon részéről jövök. Összességében mondhatom, hogy eddig nagyon pozitívak az élményeim az Enterprise Groupnál – kíváncsian várom a folytatást!
Olvassa el cikkünket az ICT Hírmondó szeptemberi számában!