Milyen technológiai változásokat idéz elő a szolgáltatások gazdasága? Bill Hurley, a Unify marketingigazgatója válaszol
A Nemzetközi Kereskedelmi Központ már 2004-ben is azt jósolta, hogy 2020-ra a világkereskedelem 50%-a különböző szolgáltatásokból fog állni – és nem is jártak messze a valóságtól. Ez pedig nagyban befolyásolja az emberek életmódja mellett a vállalatok működését is.
Vajon a szolgáltatások gazdaságára való „váltás” hogyan hat a technológiai iparra? Bill Hurley, a Unify marketingigazgatója három fő tényezőt nevez meg:
- Nagyobb szabadság és flexibilitás az IT szektor számára
Az IT infrastruktúra kiépítése által a fejlesztő szakembereknek nagyobb kapacitása van új ötleteket kidolgozni, gyakrabban tudnak újdonságot nyújtani az ügyfeleknek. Emellett az IT „frissítésének” már nem a teljes infrastruktúra lecserélését kell jelentenie, csupán akár egy újabb szoftver egyszerű telepítését. - Mobilitás a munkavállalóknál és a fogyasztóknál
A mobil munkavállalókat és mobil fogyasztókat már nem szükséges külön kezelni, hiszen mindkét csoport kedve szerint képes váltani a szolgáltatások között, helyszíntől függetlenül dolgozni és arra koncentrálni, ami igazán fontos számára – azaz olyan szolgáltatásokra, amelyek segítségével a legnagyobb hatékonysággal és élvezettel képes dolgozni és élni a mindennapi életét. - Minden új partnerség szólhat akár egy életre is
A szolgáltatások gazdaságával a vállalatoknak már minden egyes új ügyfélre életre szóló partnerként kell tekinteniük. Ha nem vagyunk képesek fenntartható értéket teremteni, egy másik vállalathoz fognak fordulni, aki megteszi ezt helyettünk – ez pedig a versenyszférára is nagy hatást gyakorol.
További információt itt olvashat: http://blog.unify.com/2015/10/top-3-ways-services-economy-changing-tech/