A Coca Cola brazil leányvállalatának sikere a Unify segítségével
A Unify és a világ egyik legismertebb márkája, a Coca Cola együttműködése igazi sikertörténet mindkét cég számára. Az OpenSpace UC Serverre való áttéréssel nem csak csökkentek a Coca Cola költségei, de növekedett produktivitása, valamint hatékonyabbá vált a kommunikáció az ügyfelek, a dolgozók és a forgalmazók között is.
Míg a központi Coca Cola iroda Atlantában, a cég harmadik legnagyobb központja Brazíliában található – 34.000 közvetlen és több mint 310.000 közvetett alkalmazottal, tucatnyi irodával, gyárakkal. A Unify feladata volt többek között a cég telekommunikációs infrastruktúrájának átköltöztetése egy biztonságos, illetve egyesített hang- és adatrendszerbe, mely fejleszthető az új operációs és üzleti követelményeknek megfelelően – több mint 1000 felhasználó részére. A korábbi hangrendszer hagyományos, központban telepített technológiát használt, mely hálózaton keresztül csatlakozott az irodákhoz Sao Paolóban, Fortalezában, Porto Alegrében és Brazíliában. Az eddig meglévő hat kommunikációs központ egy központilag irányított platformmá alakult át, ami – többek között – élvonalbeli kommunikációt, együttműködési technológiákat, mobilitást tesz lehetővé. A szoftveralapú központ egységesített kommunikációs megoldásként lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy bármikor hozzáadhassanak applikációkat; használatuk megkezdéséhez csupán aktiválni kell az új hanghoz, videókonferenciához, együttműködéshez, mobilitáshoz stb. szükséges licenszeket. A Unify UC Server segítségével a Contact Center platformját is modernizálták, mely így támogatja a fokozott hatékonyságot, működési rugalmasságot és a jobb ügyfélszolgálatot.
Az újonnan telepített, integrált Unify hálózati kommunikációs szolgáltatások és applikációk átalakították a Coca Cola dolgozóinak munkáját, vagyis lehetővé tették számukra a valós mobilis munkavégzést; nem beszélve arról, hogy az egy nagy kommunikációs platform megvalósításával a karbantartási költségek éves megtakarítása több mint 100.000 dollárral csökkent. Az OpenSpace Contact Centert kihasználva a Coca Cola Brazília a fogyasztók számára új, innovatív válaszadó és segítségnyújtó szolgáltatásokat vezetett be. Mindemellett központilag irányítható és teljes mértékben terjeszthető az új egységesített IP telefónia, a kommunikációs és az együttműködési környezet is.
További információt (angol nyelven) ide kattintva olvashat.