KÉSZEN ÁLLUNK - AZ ÜGYFÉLKISZOLGÁLÁS ÉS TECHNIKAI TÁMOGATÁS FOLYAMATOSSÁGA BIZTOSÍTOTT !
Tisztában vagyunk azzal, hogy a globális egészségügyi járvány rendkívüli feladatok elé állít minden egyes embert, családot és nem utolsósorban nagyon komoly kihívás elé állítja a gazdasági szervezeteket is a napi munkavégzésben. A gyakorlatban ez azt eredményezi, hogy egyre több cég áll majd át távoli munkavégzésre, így folytatva tevékenységét.
Az Enterprise Group PLM csapata is felelősségteljesen járt el, így 2020. március 16.-tól átálltunk a teljes távoli munkavégzésre. Mindent megteszünk azért, hogy az átállás a mindennapi munkánkra minél kisebb hatást gyakoroljon.
Kiemelten fontos számunkra ebben az időszakban is, hogy az ügyfeleink által megszokott minőségű és teljes körű ügyféltámogatást nyújtsunk, folyamatos kapcsolattartás mellett. Ennek érdekében a korábbi kommunikációs- és informatikai eszközeink sorát hang- és videókonferencia rendszerekkel bővítettük ki.
A jelenlegi termékbevezetési projektekkel az ügyfeleink rendelkezésre állásának megfelelően haladunk és készen állunk új igények, kérések fogadására és teljesítésére is.
Elérhetőségeink változatlanok:
- Technikai segítségnyújtásért, kérjük használja szokásos csatornáinkat, amelyekről ügyféltámogatási oldalunkon talál további információt.
- Természetesen a +36 1 471 2424 ügyféltámogatási telefonszámunkat is elérheti munkaidőben 8:30-17:00 között.
- Termékinformációval kapcsolatos kérdéseit az információkérés oldalon küldheti el számunkra.
Arra törekszünk, hogy további ötletekkel, egyedi megoldásokkal könnyítsük meg a távoli munkára történő átállást. Ezért kérjük, kövesse közösségi média- valamint szakmai blogoldalunkat, ahol folyamatosan teszünk közzé információkat, javaslatokat!
Siemens DI Software és HEXAGON MI alkalmazásainak otthoni használata. Kattintson ide a cikkért!
Amennyiben további kérdése van kérjük, forduljon hozzánk bizalommal a fenti elérhetőségeken!
Üdvözlettel:
Enterprise Group PLM csapata