plm üzletág

Változások az ügyféltámogatás rendszerében

Változások az ügyféltámogatás rendszerében
facebook icon EPLM a facebookon

Új formában és funkciókkal érhető el az Enterprise Group ügyféltámogatási weboldala, ahol a Siemens PLM és Vero szoftvermegoldásokkal kapcsolatos hasznos információkat, háttéranyagokat lehet letölteni, valamint online bejelentés formájában az ügyféltámogatási szakértő csapat segítségét kérni egy probléma elhárításához 24/7-es rendelkezésre állással.

A regisztrálás után letölthetők a legfrissebb szoftver verziók illetve a szoftverekhez tartozó javítócsomagok.

A szoftverkövetéssel rendelkező ügyfelek a regisztráció után hozzáférnek a bővített tartalomhoz illetve az online bejelentés is elérhető lesz számukra.
Az új felületnek köszönhetően egyszerűbbé válik a különböző tartalmak közötti navigáció és szakmai anyag keresés.

 

IDE kattintva a regisztráció könnyedén elvégezhető

A megújult támogatási oldallal párhuzamosan a szakértői csapat elérhetősége is megváltozott.

Az új telefonszám: 06 -1- 471 2424.

A korábbi telefonszám az átállás idejére tájékoztatást nyújt a változásokról majd várhatóan az év vége felé megszűnik.

 

Letöltés

Kérjük, töltse ki az űrlapot a szakmai anyag letöltéséhez.

* kötelező mezők