IP távközlés portfólió (Unify)
A korábban használt technológiákhoz (analóg telefon, ISDN telefon) képest az IP telefonálás minőségi ugrást jelent. A hang továbbítása IP hálózaton keresztül történik (Voice over IP - VoIP), ennek köszönhetően - szemben az analóg vagy ISDN hálózatokkal - a kommunikáció során az Internet kapcsolat mellett a saját (belső IP) hálózat is használható telefonálásra.
Az IP telefónia számtalan előnyt kínál a korábbi technológiákkal szemben: nincsenek telefonköltségek saját VoIP hálózaton belül, mert a hangátvitel a számítógépes hálózaton történik. A kábelezési költségek csökkennek, mert azonos hálózaton működhet a telefonos és a számítógépes rendszer. Az üzemeltetés költségei is alacsonyabbak lesznek, mert egyetlen rendszergazda tudja felügyelni mindkét rendszert. VoIP adapter segítségével csatlakoztathatóak régi analóg eszközei is. VoIP GSM gateway-en keresztül a mobil hívások költségei is csökkennek.
Termékskálánkban az IP telefónia területén az OpenStage és OpenScape telefonok széles választéka megtalálható. Ezek a felhasználóbarát készülékek nem csupán stílusos megjelenésükkel, de fejlett technológiai megoldásaikkal és innovatív szolgáltatásaikkal segítik elő, hogy a kommunikáció kiszolgálja vállalkozása minden igényét.
A megfelelő kommunikációs struktúra kialakítása nélkülözhetetlen a vállalatok versenyképességének megőrzéséhez. Üzletágunk Egységes Kommunikációs szolgáltatásai és termékei megbízható megoldást kínálnak a gördülékeny és költséghatékony munkavégzéshez, az üzleti kommunikációs csatornák összehangolásához.
IP kommunikációs rendszerek
Nem számít, hogy 2 fős iroda, vagy egy nemzetközi nagyvállalat számára keres alközpont megoldást, a világszínvonalú Unify OpenScape portfoliójában megtalálja az Ön igényeinek leginkább megfelelő kommunikációs eszközöket és alkalmazásokat. Digitális és IP képes professzionális alközpontjaink megbízhatóak, könnyen kezelhetőek és a skálázhatóságuk is kiemelkedő.
A Unify rugalmasan méretezhető OpenScape rendszerei lehetővé teszik bármilyen méretű és struktúrájú kommunikációs hálózat kiépítését a különálló alközpontoktól kezdve egészen a globális nemzetközi kommunikációs hálózatokig. Legyen szó egy 50 telefonkészülékes irodáról, vagy akár 100 ezer IP-telefont összekötő multinacionális vállalkozásról, termékeink és tapasztalatunk segítségével bármilyen kommunikációs megoldást tudunk szállítani és telepíteni.
Minősítéseink:
Ügyfeleink magas szinten történő kiszolgálásához folyamatosan képzéseken veszünk részt és gyártói minősítésekkel rendelkezünk:
- Certified Implementation & Support Expert Atos Unify OpenScape Business
- Certified Implementation & Support Expert OpenScape 4000
- Certified Implementation & Support Expert OS Enterprise
Siemens-Unify alközpontok
Az Enterprise Group a több évtizedes szakmai tapasztalattal rendelkező Siemens Enterprise Communications Magyarország Kft. felvásárlásával indult 2010-ben. Cégünk a jogelődtől örökölt üzleti kommunikációs és rendszerintegrációs szolgáltatásokat a mai napig a legmagasabb szinten kínálja ügyfeleinek – kiváltképpen a Siemens-Unify megoldások terén.
2015 novemberétől az ismert Unify (korábban Siemens Communications) népszerű rendszereit – HiPath, HiCom, Optiset, OptiPoint – kizárólagosan az Enterprise Group támogatja a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság (KEF) és az Enterprise Group között most létrejött keretszerződés alapján.
Amellett, hogy a vállalati szegmensben rendkívül nagyszámú partnerrel rendelkezünk, cégünk kiemelt figyelmet fordít az államigazgatási intézmények szektor specifikus IT fejlesztési és biztonsági igényeire.
A Unify (korábban Siemens Communications) alközponti megoldásait használó intézmények a jövőben vállalatunk szakértő munkatársaitól kérhetnek segítséget, támogatást a mindennapi kommunikációban oly fontos rendszerekkel és készülékekkel kapcsolatban. A naprakész műszaki elvárásokhoz szükséges frissítéseket, karbantartási munkálatokat is nagy szaktudással bíró munkatársaink végzik, akik sokéves tapasztalatukkal professzionális szinten tudják kiszolgálni az ügyfelek igényeit.
Cégünk a legmagasabb partneri minősítésekkel képviseli a gyártó termékeit – OpenScape Voice, OpenScape 4000, OpenScape Business –, valamint egyetlenként az országban Service Partner besorolással is rendelkezünk.
Amennyiben regisztrálja oldalunkon meglévő Siemens alközponti rendszerét, a szakértő támogatás mellett folyamatosan tájékoztatjuk Önt az aktuális szoftverfrissítésekről, kedvezményekről és a Unify friss promócióiról.
Regisztrálja be rendszerét!
Amennyiben meglévő Unify rendszert használ, kérjük, regisztrálja be rendszerét cégünkhöz, hogy a jövőben bármikor segíthessük Önt egy esetleges probléma vagy frissítés esetén.
Kérje ajánlatunkat!
Amennyiben Unify készülékre van szüksége, vagy meglévő rendszerét frissítené, kérje ajánlatunkat az alábbi elérhetőségek egyikén!
06 1 471 2380
Kérdés esetén forduljon hozzánk bizalommal, szakembereink 24 órán belül válaszolnak.
Olvasson bele rendszeresen megjelenő ICT Hírmondó magazinunkba! Ha szeretné rendszeresen megkapni magazinunkat, iratkozzon fel hírlevelünkre!
Aktuális híreinket nyomon követheti a Facebookon és a LinkedInen is.
OpenScape Business
Az OpenScape Business rendszer a kis- és közepes vállalkozások változatos igényeinek minden szempontból megfelelő korszerű, egységes kommunikációs (UC) megoldás. A rendszer-architektúra lehetővé teszi a meglévő távközlési infrastruktúra használatát és ideálisan alkalmazható mind IP (LAN / WAN), mind hagyományos (analóg, ISDN), illetve vegyes környezetben egyaránt.
Különösen szembetűnő az OpenScape Business rugalmassága olyan infrastruktúrákban, ahol az internet [Voice over IP] beszédátvitel mellett hagyományos analóg és digitális telefonokat, fax készülékeket és modemeket is használnak. A rendszer az IP-, analóg- és digitális telefonok valamint PC kliensek és vezeték nélküli [DECT] telefonok bármilyen kombinációját támogatja.
A felhasználók számára gazdag funkcióválaszték és több-szintű egységes kommunikációt és együttműködést támogató (UC&C) szoftver alkalmazások állnak rendelkezésére. Az OpenScape Business kommunikációs rendszerek önállóan max. 500, egységes hálózatban max. 1000 mellékig használhatóak.
Az OpenScape Business a korábbi HiPath 3000 rendszerhez képest számos kiegészítő szolgáltatást képes biztosítani
- „Drag and drop” konferencia
- Azonnali üzenetküldés (IM)
- Jelenlét információ kijelzés
- „Egy szám” szolgáltatás
- Tárcsázás egérkattintással
- Hangposta
- Telefonbeszélgetés rögzítés
- Mobileszköz támogatás
- Microsoft Outlook integráció
- Automata-kezelő funkció
http://www.unify.com/us/products-services/small-and-medium-businesses/hybrid-uc.aspx
OpenScape 4000
Kiemelkedő kommunikációs platform a közepes és nagyvállalatok számára. Világszerte már több mint 80 országban, 25 millió felhasználót szolgálnak ki az OpenScape 4000 rendszerek. A bevált kommunikációs megoldás biztosítja az üzleti- és munkafolyamat integrációját, a magas rendelkezésre állást, a biztonságot és a nagy teljesítményt, valamint az egységes Kommunikációs alkalmazások széles választékát bármely vállalkozás számára.
Az OpenScape 4000 moduláris felépítése lehetővé teszi költséghatékony megoldások kialakítását és elősegíti a kommunikációs hálózatok hatékony, homogén és gazdaságos működtetését.
Az OpenScape 4000 rendszer kifinomult és megbízható, robusztus alapon nyugvó platformot kínál a nyílt kommunikáció számára. Gazdag szolgáltatáskínálatának és elosztott architektúrájának köszönhetően az OpenScape 4000 képes gyakorlatilag minden felhasználói igény kielégítésére.
Nyílt interfészek és az egyedi üzleti folyamatokba illeszkedő alkalmazások gondoskodnak a működési költségek további csökkentéséről. A színvonalas túlélési és üzembiztonsági megoldások a folyamatos üzletmenetet, a legfejlettebb IT biztonsági eljárások pedig a bizalmas információk megőrzését garantálják.
Az openScape 4000 modularitásával, a hozzáférési pontok számának igényekkel arányos növelésével és átfogó hálózatképzés támogatásával a teljes vállalati hálózatra ideális megoldást és folytonos növekedési lehetőséget kínál – függetlenül a mindenkori méret- és elhelyezési igényektől.
OpenScape Enterprise Express
Az OpenScape Enterprise Express (OSEE) közepes méretű, 200 és 1000 felhasználó közötti vállalati kommunikációs igények kiszolgálására alkalmas korszerű SIP telefonrendszer, megbízható OpenScape Voice alapokon. A széleskörű Egységes Kommunikációt és Együttműködést (UCC) támogató funkciók mellett Xpressions hangposta szolgáltatást és Contact Center megoldást is tartalmaz.
A telepítést és üzemeltetést beépített menedzsment alkalmazások (pl. automatikus telefon konfiguráció, CMP, CDC) segítik. Egyedi igények teljesítéséhez az OpenScape Enterprise portfólióhoz tartozó további kiegészítő eszközök (pl. OpenScape Branch) állnak rendelkezésre.
Az integrált kialakításnak köszönhetően az OpenScape Enterprise Express (OSEE) rendszer rendkívül versenyképes és költséghatékony megoldást jelent ebben a szegmensben.
OpenScape Voice
Az OpenScape Voice egy SIP alapú, valósidejű „Voice over IP” rendszer, amely képes akár 100.000 felhasználó kiszolgálására. Ezen rendszerek hálózatba kapcsolásával nagyszámú, akár különböző országokban lévő felhasználó csatlakoztatható. Nagy megbízhatóságú, redundáns és hibatűrő hardveren fut. Az üzleti felhasználású szolgáltatások gazdag választékát nyújtja, amely telepíthető az ügyfél telephelyén, privát adatközpontban (mint privát, felhő alapú szolgáltatás kiszolgálója) vagy több ügyfelet kiszolgáló, ún. „multi-tenant” szolgáltatást nyújtó publikus felhő alapú megoldásként is.
Az OpenScape Voice rendszert arra tervezték, hogy gazdag szolgáltatás készletével, méretezhetőségével, rugalmasságával, bővíthetőségével, menedzselhetőségével és a nyílt szabványok alkalmazásával az információs és kommunikációs technológia [ICT] konvergenciájának egyik kiemelkedő szereplője legyen, amely biztosítja, hogy az ügyfelek a nekik megfelelő ütemben valósítsák meg jól átgondolt kommunikációs stratégiájukat.
Az OpenScape Voice számos komponenssel együttműködve, az infrastruktúra szintjén kínál átfogó megoldást a vállalat „Voice over IP” kommunikációjának megvalósítására. Az OpenScape UC fejlett funkciókat kínáló Egységes Kommunikációs alkalmazás, mely illeszkedik a vállalat meglévő hang- és adat infrastruktúrájába, közös platformon egyesíti a telefon, hangposta, e-mail, SMS, telefonkönyv, naptár, IM, konferencia kommunikációs szolgáltatásokat.
Az OpenScape UC alkalmazás szoros integrációja az OpenScape Voice környezettel lehetővé teszi, hogy a felhasználók kihasználják a piacvezető együttműködési- és mobilitás funkciók előnyeit, és képesek legyenek igénybe venni a fejlett felhasználói és csoport jelenlét szolgáltatásokat.
Telefonkészülékek
Az OpenStage és OpenScape készülékcsalád ideális megoldást jelent minden felhasználói környezetben. Támogatja az OpenScape telefonrendszerek funkcióinak egyszerű használatát. A bővítő modulok, adapterek és tartozékok (például fejhallgatók) széles választéka biztosítja, hogy minden munkavállaló az igényeinek megfelelő szolgáltatást élvezhessen.
A modern, helytakarékos és ergonomikusan kialakított OpenScape Desk Phone IP telefonok intuitív, egyszerűen kezelhető készülékek gazdag funkcióválasztékkal. A telepítésük gyorsan elvégezhető a beépített Gigabit Ethernet portok segítségével. Ezt követően kristálytiszta HD hangátvitelt és korszerű szolgáltatásokat nyújtanak minden felhasználó számára. Az OpenScape Desk Phone IP telefonkészülékek költséghatékony és megbízható kommunikációs képességekkel rendelkeznek.
Kis helyigényük és rugalmas elhelyezési módjuk minden irodai környezetben kényelmes használatot tesz lehetővé. A tervezés és gyártás során arra is nagy hangsúly került, hogy a környezetbarát és energiahatékony telefonok készüljenek.
http://www.unify.com/us/products-services/unified-communications/phones-and-clients.aspx