Egységes Kommunikáció és Együttműködés Támogatás (UCC)
Az Egységes Kommunikáció és Együttműködés támogatás technológiái lehetővé teszik, hogy a kommunikációs eszközök és alkalmazások egységes rendszerben jelenjenek meg, így a felhasználó egyetlen platformon keresztül képes elérni levelezését, hangpostáját, SMS-üzeneteit és chatfiókját, illetve használhatja mobilkommunikációs eszközeit és alkalmazásait.
A megfelelő kommunikációs struktúra kialakítása nélkülözhetetlen a vállalatok versenyképessé- gének megőrzéséhez. Üzletágunk Egységes Kommunikációs szolgáltatásai és termékei megbízható megoldást kínálnak a gördülékeny és költséghatékony munkavégzéshez, az üzleti kommunikációs csatornák összehangolásához.
Az Egységes Kommunikációs megoldások a Unify piacvezető technológiájára és termékeire épülnek.
OpenScape UC Alkalmazás
Nyitott és rugalmas egységes kommunikációs megoldás, ami számos alkalmazással integrálható.
Főbb jellemzők:
- Kapcsolat lista kezelés
- Elérhetőség kijelzés
- Azonnali üzenetküldés (IM)
- Hívásnapló lekérdezés
- Konferencia beszélgetés és videótelefonálás
Az OpenScape UC két változatban érhető el:
- Personal edition (szerver nélküli megoldás): Szoftver kliens megoldás, amely alapszintű egységes kommunikációs szolgáltatásokat nyújt a felhasználóknak.
- Enterprise edition (szerveres megoldás): Átfogó és skálázható egységes kommunikációs szolgáltatásokat tartalmaz. A licencelése rugalmas, ami felhasználónként egyszerűen és költséghatékonyan teszi lehetővé szolgáltatások hozzáadását vagy változtatását.
OpenScape Mobilitás
"Olyan mintha az irodában ülne."
Mobilitás a gyakorlatban az OpenScape Mobile használatával
OpenScape Mobile gyors, egyszerű és biztonságos hozzáférést biztosít a munkatársak számára a vállalati rendszerekhez távolról is. Az irodán kivülről dolgozó alkalmazottak számára fontos, hogy a kollégákkal és az ügyfelekkel ugyanúgy tudjanak kommunikálni, mintha az irodában ülnének.
Ezt a feladatot oldja meg az OpenScape Mobil kliens, amely az IOS és Android okostelefonokra és Tablet-ekre telepíthető. Az OpenScape Mobil kliens egyik legnépszerűbb funkciója a hívás átváltás, ami lehetővé teszi, hogy a felhasználók észrevétlenül váltsák a hívásokat a készülékek között, például egy mobil készülék és egy asztali készülék között vagy fordítva.
OpenScape Web Collaboration
Az OpenScape Web Collaboration megbizható és biztonságos web-alapú konferencia alkalmazás, amely a vállalatok számára hatékony és gazdaságos megoldást nyújt weben keresztüli tanfolyamok, szemináriumok, értekezletek, találkozók, előadások és termék bemutatók megtartására. A partnerek és a végfelhasználók ezáltal időt és utazási költséget takaríthatnak meg.
Főbb funkciók:
- Fájl megosztás
- Chat funkció
- Elektronikus jegyzetfüzet
- Előadás felvétel és visszajátszás
- Titkosítás
OpenScape Xpressions
Az OpenScape Xpressions egy olyan számítógépes hangposta rendszer, amelynek fő alkalmazási területe az üzenetkezelés, a telefonos tájékoztatás és híváskezelés, illetve az automata kezelő. Rugalmas termékstruktúrájának köszönhetően a felhasználói igények változásával együtt bővíthető, s akár egy egységes üzenetkezelő rendszerré is alakítható.
Főbb jellemzők
- Egységesített üzenetkezelő rendszer
- Hang, fax és e-mail integráció szabványos platformon
- Hozzáférés valamennyi üzenethez telefonon, számítógépen - bármikor, bárhonnan
- Levelezőrendszer integráció: Microsoft Exchange, Lotus Notes stb.
- Moduláris és skálázható kliens/szerver kiépítés
- Gördülékeny hálózatintegráció Adatbázis integráció (SAP)
Ansible Projekt
Az ANSIBLE név a Sci-fi irodalomból származik. Olyan távközlési berendezéseket hívunk így, melyek a “téren és időn keresztül” azonnali üzenetek küldésére és fogadására alkalmasak.