Rólunk

Szoftver támogató konzulens

Szoftver támogató konzulens

Feladatok

  • Alkalmazás támogatás (helyszíni és telefonos) biztosítása az üzletág ügyfeleinek
  • Termékfejlesztési ciklusok követése - együttműködve a fejlesztési csoportokkal
  • Alkalmazás tesztelési folyamatban való részvétel, hibajelentések elkészítése
  • Termékfejlesztéshez (funkcionális bővülés) kapcsolódó dokumentációk készítése és ellenőrzése
  • Innovatív termékfejlesztési ötletek, javaslatok megfogalmazása
  • Közreműködés a jelenlegi ügyfélkör kezelésében
  • Ügyfél igények felismerése, felmérése, összehangolása, helyszíni implementációk megvalósítása
  • Részvétel termékbemutatókon, prezentációkon, ügyfélrendezvényeken
  • Felhasználói dokumentációk készítése és aktualizálása
  • Részvétel az ügyfelek számára nyújtott felhasználói oktatások szervezésében és megvalósításában

Elvárások

  • Felsőfokú végzettség – lehetőleg, (de nem kizárólagosan) szakirányú (Egészségügyi szervező alapszak – Egészségügyi ügyvitelszervező szakirány)
  • Tervszerű, tudatos munkavégzés
  • Precizitás, megbízhatóság, pontosság, jó kommunikáció
  • Önállóság, kreativitás
  • Pozitív életszemlélet, empátia
  • Felelősségtudat és a társadalmi értékek iránti elkötelezettség
  • Fejlődésre, tanulásra való nyitottság
  • "B" kategóriás jogosítvány

Előny

  • Alkalmazás-támogató szakmai tapasztalat
  • Egészségügyi ellátó szektorban szerzett tapasztalat
  • Adatbázis kezelésben szerzett jártasság (MSSQL, Firebird)

Amit kínálunk

  • Állandó továbbképzések, fejlesztések, fejlődési lehetőség
  • Dinamikus csapat
  • Kulturált és korszerű munkakörülmények
  • Home office lehetősége
  • Tervszerű munkavégzés, közösen meghatározott célok
  • Nagyfokú önállóság
  • Versenyképes fizetés
  • Okostelefon, adatelőfizetéssel

Letöltés

Kérjük, töltse ki az űrlapot a szakmai anyag letöltéséhez.

* kötelező mezők