Rólunk

Marketing Referens - PLM Üzletág

Marketing Referens - PLM Üzletág

Feladatok:

 

  • Részvétel az éves marketing- és kommunikációs terv és kapcsolódó költségvetés
  • előkészítésében.
  • A marketing büdzsé nyomon követése és adminisztrációja.
  • Kiállításokon, rendezvényeken való megjelenések tervezése és koordinálása.
  • Belső és külső hírlevelek tartalmi tervezése, ütemezése, eredmények visszamérése,
    elemzése.
  • Marketing automatizmusok felépítése, működtetése, visszamérése a CRM
    rendszerben.
  • Online tartalmak, online aktivitás kialakítása, tervezése.
  • Lead generáló kampányokban részvétel, lebonyolítása ügynökséggel közösen.
  • Ügynökségekkel való együttműködés.
  • Beszállítói marketing aktivitás lekövetése, együttműködés.
  • Marketing tevékenységhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok elvégzése,
  • ajánlatkérések, teljesítés igazolások, számlák rögzítése ERP rendszerben.

 

Elvárások:

 

  • 3-5 év hasonló piaci szegmensben szerzett marketing referensi tapasztalat
  • B2B marketing területen szerzett gyakorlat (stratégiai és operatív szinten)
  • MS Dynamics/mailchimp vagy egyéb CRM rendszer tapasztalat
  • Digitális marketing és közösségi média trendek ismerete és követése
  • Angol nyelv tárgyalóképes ismerete
  • Nyitottság az új technológiák, új munkamódszerek irányában
  • Önállóság, kreativitás, proaktivitás, pozitív életszemlélet
  • Kiváló kommunikációs és szervező képesség
  • Együttműködési és kompromisszum készség

 

Előny:

 

  • Ügynökségi oldalon szerzett tapasztalat
  • IT területen szerzett tapasztalat

 

Amit kínálunk:

 

  • Dinamikus, támogató csapat
  • Kulturált munkakörülmények
  • Távmunka lehetősége
  • Versenyképes alapjövedelem és ösztönző rendszer

 

Munkavégzés helye: Budapest XIII.

Letöltés

Kérjük, töltse ki az űrlapot a szakmai anyag letöltéséhez.

* kötelező mezők