Marketing Referens - PLM Üzletág
Feladatok:
- Részvétel az éves marketing- és kommunikációs terv és kapcsolódó költségvetés
- előkészítésében.
- A marketing büdzsé nyomon követése és adminisztrációja.
- Kiállításokon, rendezvényeken való megjelenések tervezése és koordinálása.
- Belső és külső hírlevelek tartalmi tervezése, ütemezése, eredmények visszamérése,
elemzése. - Marketing automatizmusok felépítése, működtetése, visszamérése a CRM
rendszerben. - Online tartalmak, online aktivitás kialakítása, tervezése.
- Lead generáló kampányokban részvétel, lebonyolítása ügynökséggel közösen.
- Ügynökségekkel való együttműködés.
- Beszállítói marketing aktivitás lekövetése, együttműködés.
- Marketing tevékenységhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok elvégzése,
- ajánlatkérések, teljesítés igazolások, számlák rögzítése ERP rendszerben.
Elvárások:
- 3-5 év hasonló piaci szegmensben szerzett marketing referensi tapasztalat
- B2B marketing területen szerzett gyakorlat (stratégiai és operatív szinten)
- MS Dynamics/mailchimp vagy egyéb CRM rendszer tapasztalat
- Digitális marketing és közösségi média trendek ismerete és követése
- Angol nyelv tárgyalóképes ismerete
- Nyitottság az új technológiák, új munkamódszerek irányában
- Önállóság, kreativitás, proaktivitás, pozitív életszemlélet
- Kiváló kommunikációs és szervező képesség
- Együttműködési és kompromisszum készség
Előny:
- Ügynökségi oldalon szerzett tapasztalat
- IT területen szerzett tapasztalat
Amit kínálunk:
- Dinamikus, támogató csapat
- Kulturált munkakörülmények
- Távmunka lehetősége
- Versenyképes alapjövedelem és ösztönző rendszer
Munkavégzés helye: Budapest XIII.