Rólunk

Helpdesk munkatárs

Helpdesk munkatárs

Feladatok

  • Helpdesk ticketing rendszer kezelése
  • Alkalmazás támogatás (helyszíni és telefonos) biztosítása az üzletág ügyfeleinek
  • Ügyfelektől érkező igények megoldása távmenedzsmenttel és telefonon keresztül
  • Termékfejlesztési ciklusok követése - együttműködve a fejlesztési csoportokkal 
  • Alkalmazás tesztelési folyamatban való részvétel, hibajelentések elkészítése 
  • Közreműködés a jelenlegi ügyfélkör kezelésében
  • Ügyfél igények felismerése, felmérése, összehangolása 
  • Felhasználói dokumentációk készítése és aktualizálása
  • Részvétel az ügyfelek számára nyújtott felhasználói oktatások szervezésében és megvalósításában

Elvárások

  • Egészségügyi ellátó szektorban szerzett adminisztratív tapasztalat
  • Tervszerű, tudatos munkavégzés 
  • Precizitás, megbízhatóság, pontosság, jó kommunikáció 
  • Önállóság, kreativitás 
  • Pozitív életszemlélet, empátia
  • Felelősségtudat és a társadalmi értékek iránti elkötelezettség 
  • Fejlődésre, tanulásra való nyitottság
  • "B" kategóriás jogosítvány

Előny

  • Szakirányú felsőfokú végzettség (Egészségügyi szervező alapszak – Egészségügyi ügyvitelszervező szakirány)
  • Alkalmazás-támogató szakmai tapasztalat
  • JIRA ticketing rendszerben szerzett jártasság
  • Adatbázis kezelésben szerzett jártasság (MSSQL, Firebird)

Amit kínálunk

  • Állandó továbbképzések, fejlesztések, fejlődési lehetőség 
  • Dinamikus csapat 
  • Kulturált és korszerű munkakörülmények 
  • Home office lehetősége
  • Tervszerű munkavégzés, közösen meghatározott célok 
  • Nagyfokú önállóság 
  • Versenyképes fizetés 
  • Okostelefon, adatelőfizetéssel

Letöltés

Kérjük, töltse ki az űrlapot a szakmai anyag letöltéséhez.

* kötelező mezők