Az üzlet átalakítása
Minőségirányítás
A Teamcenter segítségével egyértelműen azonosíthatók a kritikus minőségi jellemzők, hibák és nemmegfelelőségek.
A minőségi kifogások, hibák azonosítása elősegíti a megalapozott döntések meghozatalát, javítja a minőséget, és csökkenti a hibák megismétlődésének kockázatát.
Költségmenedzsment
A Teamcenter alkalmazásával láthatóvá válik az egyes vezetői döntések, a mérnöki módosítások, változások költségekre gyakorolt hatása, a beszerzés és az értékesítés számára rendelkezésre állnak a költséginformációk az árazáshoz, a pénzügy pedig megbecsülheti az adott program profitabilitását.
Fenntarthatóság és környezetvédelmi megfelelőség
A gyártóknak jelentési kötelezettségük van a termékeikhez felhasznált anyagok mennyiségéről és koncentrációjáról. A hibák, vagy a szabályozásoknak történő nem megfelelés rendkívül költséges. A Teamcenter hatékony keretrendszert nyújt a fenntarthatóság kezelésére és környezetvédelmi előírások megértéséhez és kezeléséhez.
Rendszerfejlesztés
A Teamcenter rendszerfejlesztési megoldásának köszönhetően csökkenthetők az előre nem látható költségek, a gyártási problémák, a rendszer meghibásodások, amelyek az alrendszerek integrációjának a hibáiból, az eltérő interfészekből, a termékadatok újrafelhasználásának a hiányából fakadnak. Szintén problémát okozhat, ha nem elérhetőek, és nem láthatóak a tervmódosítások, vagy a követelmény változások hatásai, amelyek lényeges kompromisszumokra kényszeríthetik a vállalatot, akár a folyamatok késői szakaszaiban.
A Teamcenter alkalmazásával előrevetíthető a rendszerek várható viselkedése, funkcionális és logikai definíciók hozhatók létre a rendszerek működéséhez, amelyek biztosítják az elvárt működést. A rendszerek és alrendszereik viselkedése és a köztük lévő kapcsolatok, illetve a folyamatok – a tervezéstől kezdve, a gyártási folyamatokon át, a szerelésig és a karbantartási szolgáltatásokig – rögzíthetők, modellezhetők és szimulálhatók.