Ügyféltámogatás
Az Enterprise PLM ügyféltámogatási csapata elkötelezett amellett, hogy a lehető legjobb terméktámogatást biztosítsa ügyfelei számára, folyamatosan emelve annak színvonalát.
Egyedülálló ügyféltámogatási csomagjaink mellett számos kapcsolódó szolgáltatást nyújtunk ügyfeleink számára, mint például konzultációk tartása, posztprocesszor és szoftver testreszabása, amelyeket tapasztalt szakértő mérnökeink végeznek.
Felhasználóink számára elérhető egy magyar nyelvű ügyféltámogatási oldal is, ahol letölthetik a legfrissebb szoftververziókat, javítási csomagokat, ingyenes kiegészítőket, valamint érdekes tudásbázis cikkeket olvashatnak a különböző megoldásokról.
2015-től olyan új ügyféltámogatási rendszert bocsátunk a felhasználóink számára, amely lehetővé teszi a gyors és hatékony problémamegoldást.
Szakképzett munkatársaink az alábbi megoldásokat alkalmazzák az ügyfeleink problémáinak minél gyorsabb megoldása érdekében:
- Telefonos hotline vonal (+36 1 471 2424)
- On-line ügyféltámogatási oldal
- Email: plmsupport[kukac]eplm.hu
- Távoli asztal elérés
- Helyszíni konzultáció
- Ingyenes szakmai webkonferenciák