Az Autotask bevezetésével precízen és mindig naprakészen mérhetőek a belső projektek költségei, a platform alkalmazásával felgyorsult a hibajegyek, külső és belső projektek kezelése.
AZ ENTERPRISE GROUP
AZ AUTOTASKOT VÁLASZTOTTA
MŰKÖDÉSÉNEK OPTIMALIZÁLÁSÁRA
IDŐSZAKOSAN MEGJELENŐ INGYENES MAGAZIN 2016/1. szám
Kiadja az Enterprise Group ICT üzletága
Az ICT üzletág különböző projektekben, gyakorlatilag minden főbb informatikai infrastruktúra terület vonatkozásában bizonyított az elmúlt években, szakemberei, kereskedelmi kapcsolatai, illetve az általa képviselt gyártók tették és teszik sikeressé. A rendelkezésre álló időt viszont egyáltalán nem az infrastruktúra ismertetése töltötte ki.
Meséltem a CONSULTING üzletágunkkal közös SAP fejlesztésekről és bevezetésekről. Meg kellett értetnem a PLM üzletágunk által forgalmazott szoftverek lényegét, mellyel például az Audi menedzseli a gyártósor-átállításokat a gyárban. Minden asztalnál érdeklődésre talált
eHEALTH üzletágunk saját fejlesztésű egészségügyi irányítási rendszere (HIS), mely folyamatosan növeli piaci részesedését amellett, hogy infrastruktúraprojekteket szállít az ICT üzletágnak. INDUSTRY üzletágunk, mint legújabb tag, önmaga is egy innováció, hardvert gyárt, hardverkoncepciókon dolgozik, ami informatikai és távközlési megoldásainkat teljesen egyedivé tudja tenni a jövőben. Az ICT üzletág újdonságairól már nem igazán tudott szó esni, pedig egymást érik az MS System Center bevezetések, UCC oldalon pedig a Unify, a Skype for Business és a Polycom megoldásai versengenek, illetve integrálódnak a kínálatunkban.
Az Enterprise egy meghatározó Siemens múlttal rendelkező, magyar tulajdonú középvállalat, mely komplex informatikai infrastruktúra-szállítás- és üzemeltetés készsége mellett rendkívül sokrétű alkalmazás implementációs, illetve-fejlesztői tudással rendelkezik, aminek köszönhetően a magyar rendszerintegrációs piac elismert tagja.
ICT Hírmondónkban most legfrissebb, piacot érintő alkalmazásainkat szeretnénk bemutatni olvasóinknak, szakértőink szemével bemutatva, milyen megoldásokat, lehetőségeket kínál az Enterprise Communications Magyarország Kft. partnerei számára. Beszámolunk továbbá az aktuális történésekről. Bízunk benne, hogy friss számunkban sok hasznos információval szolgálhatunk.
AZ ENTERPRISE GROUP AZ
AUTOTASKOT VÁLASZTOTTA
MŰKÖDÉSÉNEK
OPTIMALIZÁLÁSÁRA
Az Enterprise Group széles körű tervezési, üzemeltetési, tanácsadói és projektmenedzsment-szolgáltatást nyújt ügyfeleinek. Míg a múltban főként a telefóniára koncentrálódott tevékenysége a Siemens Enterprise Communications Magyarország Kft. égisze alatt, mára a vállalat – kibővítve portfólióját – az IT piac meghatározó szereplőjévé vált.
A KIHÍVÁS
A nagyszámú és különböző tevékenységi körrel rendelkező ügyfelek és szerződéseik kezelése kihívást jelent az ezekhez kapcsolódó feladatok belső erőforrások közti elosztásában. Azért, hogy a vállalat minél sikeresebbé váljon az intenzív verseny jellemezte piacon, képesnek kell lennie a lehető leggyorsabb és leghatékonyabb módon irányítani és kezelni a beérkező IT igényeket a kezdetektől a megvalósulásig. Továbbá az is nagyon fontos, hogy a vállalat olyan eredményekhez is gyorsan és kényelmesen, bármelyik pillanatban hozzájuthasson, mint például a szerződések naprakész financiális adatai vagy épp egy adott projekten dolgozó mérnök óraszáma.
A cég nagy hangsúlyt fektet ügyfeleinek magas szintű kiszolgálására, legyen szó akár telefóniai vagy aktív, illetve passzív hálózati igényekről. Azonban a fenti néhány tevékenység csupán kiragadott példa a számtalan szolgáltatás és megoldás tárházából: az Enterprise Group mára képes lefedni egy nagyvállalat teljes IT irányú igényeit.
Ezek voltak a fő katalizátorai annak, hogy az Enterprise Group egy automatizált feladatkezelő rendszert, az Autotask felhőalapú IT Üzleti Menedzsment platformot vezette be ICT üzletágában.
AZ INTEGRÁLT IT MENEDZSMENT PLATFORM BEVEZETÉSE
Cégünk választása azért esett az Autotaskra, mert annak használatával képes hatékonyan irányítani az IT szolgáltatások megvalósulását, továbbá könnyedén menedzselheti a futó projekteket a különböző részlegek között.
Az Autotask bevezetésével precízen és mindig naprakészen mérhetőek a belső projektek költségei, valamint a platform alkalmazásával felgyorsult a hibajegyek, illetve külső és belső projektek kezelése is. Mindazonáltal a rendszer képes élő riportokat szolgáltatni az alábbi ábrán is bemutatott dashboardokon és widgeteken keresztül, melyek segítségével azonnal kiértékelhető a vállalat működése, megkönnyítve ezzel a tényeken alapuló döntések meghozatalát.
A feladatok könnyen kioszthatóak a megfelelő munkatársaknak, egyének, csoportok vagy akár részlegek is felelősek lehetnek egy-egy tevékenységért, melyek egy adott projekthez vagy ügyfélhez kapcsolódnak. A projektből, feladatokból, mérföldkövekből, hibajegyekből lekérdezett analitikák pontosan nyomon követhetőek a rendszerben, ezáltal a kritikus üzleti teljesítmény mérhetővé válik, aminek a kiértékelésével növelhető az üzleti folyamatok hatékonysága és átláthatósága.
MENEDZSELT WORKFLOW
– TÁMOGATÁS A VÁLLALATNAK
Az Autotaskot azzal a céllal tervezték, hogy általa automatizálhatóvá válhassanak a munkafolyamatok, lerövidüljön a visszajelzések időtartama, és egy olyan átlátható képet nyújtsanak az adott vállalatok
működéséről, mely zökkenőmentessé teszi a napi munkafolyamatokat.
A rendszer lehetővé teszi, hogy minden eset visszakereshetővé váljon, és semmi ne maradjon figyelmen kívül. A beépített szolgáltatás-optimalizálási
mérőszámok segítenek azonnal kiértékelni a projektek hatékonyságát, így biztosítva a magasabb színvonalú ügyfélkiszolgálást, a garantált és gyorsabb visszajelzést függetlenül attól, hogy a megkeresés telefonon, e-mailen vagy más egyéb csatornán keresztül érkezett.
A Unify és az Enterprise Group ICT üzletága már több mint 5 éve tart fent sikeres és hatékony üzleti kapcsolatot. Ennek a virágzó együttműködésnek egyik jele, hogy az ICT megtartotta Tier 3 partneri státuszát, a Master OpenScape Voice, OpenScape 4000, OpenScape Business, Service Partner minősítést. Egy ilyen partnerség számos előnnyel jár ügyfeleink számára, számunkra pedig hatalmas megtiszteltetést jelent.
A Unify a partnerség előnyeiről, feltételeiről Papp Istvánt, a Unify magyarországi és bulgáriai képviselőjét kérdeztük.
„Partnereink minősítési rendszere
a partneri progra-
munk alapja.
A megszerzett minősítés (ECHU
esetében MASTER 3, ami a legmaga-
sabb elérhető cím, a CEE régióban is csak néhány van) nem csak szakmai presztízst jelent a cég, illetve az egyéni minősítéseket megszerző személyek számára, de jól körülhatárolt támogatással, továbbá marketingés pénzügyi előnyökkel is jár. Ilyen például a gyártó weboldalán (partner locator) történő megjelenés, minősítéshez kapcsolódó logó használati joga, nagyobb kedvezmények, forgalom utáni kiemelt visszatérítés, illetve közvetlen gyártói kapcsolattartóval való szoros együttműködés” – mondja Papp István a partnerség előnyeiről.
A minősítés megszerzésének három feltétele van. Egyrészt a szakmai kompetenciák igazolása, megfelelő számú értékesítési, értékesítés-támogatói, illetve üzemeltetői vizsgával rendelkező alkalmazott felmutatása. Továbbá az értékesített termékek, illetve megoldások támogatását segítő rendszerek és folyamatok megléte és minimum követelményeknek történő megfelelése. Másrészt szükséges a minimális elvárt árbevétel teljesítése is. Végül pedig egy rövid, közép és hosszú távú üzleti, értékesítési, marketing- és oktatási terv elkészítése is, illetve a gyártóval negyedévente történő egyeztetése.
A cégek partneri minősítése 12 havonta kerül felülvizsgálatra egy audit során. Az audit a fenti három feltétel meglétét ellenőrzi és teremti meg a lehetőséget a fel-, illetve leminősítésre. A partneri minősítés megszerzésének egyik fontos feltétele az értékesíteni kívánt termékekkel kapcsolatos értékesítő és támogató szakemberek folyamatos képzése, illetve az ő tudásuk előírt időszakonkénti vizsgával történő igazolása. A személyek minősítésének lejárta vagy időben meg nem történő megújítása a partneri státusz leminősítését vagy teljes elvesztését vonja maga után. Ez utóbbi az értékesítési jog elvesztésével is járhat, hiszen termékeink többségének forgalmazása minősítéshez kötött.
A Unify innovatív megoldásával a munkatársak bárhol, bármikor együttműködhetnek, s mindezt a lehető legegyszerűbb módon tehetik meg. A Circuit egyetlen megoldásban kínál hangátvitelt, videoátvitelt, képernyőmegosztást, üzenetkezelést és fájlmegosztást. A személyes, csoportos vagy akár vállalati szintű beszélgetésekben minden tartalom és kommunikáció megosztható egymással, a hang- és videoegyüttműködés pedig egyetlen kattintással elérhető.
A Circuit egyszerűsége új szintre emeli az együttműködést. Az intuitív felhasználói felület – amely minden Circuit-eszközön ugyanaz, legyen szó Chrome, Firefox vagy IE11 böngészőről, AndroidTM-ről, Windows, MacOS operációs rendszerről– igazi közösségi együttműködést kínál.
A Unify újdonságának keresési szűrőivel és beállításaival minden tartalom egyszerűen és gyorsan megtalálható. A megoldás azonnali hozzáférést biztosít a megosztott fájlokhoz és információkhoz, és mivel minden fájlt az adott beszélgetéssel együtt tárol, így minden vonatkozó elem egyetlen helyen megtalálható.
után, a Circuit azokat a beszélgetéssel együtt eltárolja.
hónapra rugalmasan változtatható (csökkenthető- növelhető).
A Circuit elnyerte a szakma elismerését is, megkapta ’Az év WebRTC-terméke’ díjat, melyet az olyan cégeknek ítélnek oda, amelyek egyetlen megoldással jelentős haladást érnek el a WebRTC iparágban. A WebRTC technológia segítségével videohívásokat lehet kezdeményezni és fogadni mind asztali, mind mobil böngészőkkel, vagy éppen élő videót, fájlokat és képeket megosztani a családtagokkal, barátokkal, munkatársakkal.
Próbálja ki most 30 napig ingyenesen
a Unify Circuit megoldását, és fedezze fel
a csoportmunka legmagasabb szintjét!
Egyáltalán harcról kell beszélnünk? Ha azt az alaptézist vesszük figyelembe, hogy a korral minden változik és a régi telefonal-központok mára komplex
informatikai megoldásokká váltak, akkor akadnak helyzetek, amikor igen. Amikor például az ügyfél egymás mellé tesz két ajánlatot, melyek közül az egyik a „hagyományos” analóg és digitális, a másik pedig IP alapú mellékekről szól, akkor sokszor egymásnak feszül a múlt és a jelen. Ennek oka, hogy egy „hagyományosan” árérzékeny piacon vagyunk, ahol
az ár a döntő tényező, nem pedig a technológiai lehetőségek. Természetesen elérhető áron már jelen van az IP telefónia is, csakhogy sokak számára ez még ismeretlen terület, és sokszor inkább kényszer szülte opció, melynek előnyeiben valójában nem hisznek.
Elsősorban arra, hogy milyen meggyőződéssel, hittel támogatjuk meg döntéseinket. Itt pedig már nagy szerepet játszanak a sztereotípiák és a generációnkkal hozott szemléletünk is.
Ássunk egy kicsit mélyebbre. A Siemens márkanév mindenki számára értékeket hordoz. Ha a saját Siemens alközpontunkra gondolunk, akkor általában a megbízhatóság, a strapabíró kialakítás, az elnyűhetetlenség jut eszünkbe. Minden Siemens felhasználó tudja, hogy amikor a gyártó mellett döntött, akkor a minőséget választotta, még ha ennek magasabb anyagi vonzata is volt. Cserébe azonban azok a megoldások ma is probléma nélkül, megbízhatóan működnek.
Ezeket a kiemelkedő tulajdonságokat a márka mindig is hordozta, hiszen ismerhetjük a hírekből a Siemens
motorvonatokat, turbinákat, de azt is tudhatjuk, hogy a leghosszabb villamos a körúton szintén a Siemens munkáját dicséri.
Ha ezt a kérdést a generációs oldalról is megvizsgáljuk, akkor ezen rendszerek vásárlói elsősorban az X generáció tagjai közül kerültek ki. Ők voltak azok, akik a digitális fejlődés első mérföldköveit látták, lenyűgözve álltak a technológia fejlődése előtt. Ők azok, akik ezeket a jelentős lépéseket értékelték, és igyekeznek ma is együtt mozogni a fejlődés ritmusával, bár annak jelenlegi innovációit már nem feltétlenül akarják megérteni, befogadni. Akik, ha feltesszük a kérdést, hogy mi volt a fontosabb, a Windows megjelenése vagy a Facebook elterjedése, akkor biztosan az elsőt választják.
Ha visszakanyarodunk a telefónia világába, akkor azt láthatjuk, hogy a Siemens váltott, és Unify néven folytatja tovább. A név
egyértelműen üzenetet hordoz. Fiatalos, áramvonalas testet öltött, átnevezte termékeit és egységes kommunikációról beszél. Alkalmazásokat fejleszt, kihasználja a felhőben rejlő lehetőségeket, státuszokat oszt meg magáról. Ezek az újítások már egyértelműen az Y generáció döntéshozóit célozzák.
Az Y generáció számára az IP telefónia általános érték, olyan, mint a többi internetes alkalmazás, egyszóval a világ, amiben élünk. Új értékek jelentek meg, elengedhetetlen a folyamatos elérhetőség, a „bárhol, bármikor egyszerűen és gyorsan” attitűd. Jellemzővé vált az információéhség, aminek egyik legnagyobb előnye, hogy a hatékonyság minden oldalára, eszközére fogékonnyá válunk. Az „egységes” szóval kapukat nyithatunk ki, hiszen a feladatok és információk sodrásából egységes mederbe terelve sokkal eredményesebben lehet halászni.
Áthidalni a különbségeket. Integrátorként szem előtt tartani azt, hogy mindkét generáció – legyen az X vagy Y, Siemens vagy Unify – olyan értékeket hordoz, melyeket a jelenben kamatoztatni
kell. Olyan architektúrát kell adnunk az ügyfeleknek, melyekben megtalálják a számukra közel állót, miközben biztosítjuk őket afelől, hogy a régi, jól ismert tulajdonságok mellett új technológiák is elérhetőek. És mindezt egyszerre kaphatják meg. Hiszen az új rendszerek hatékonyságát
ötvözni a korábbi rendszerek megbízhatóságával csak valódi szaktudás mellett lehetséges. És ezt lehet igazi előnnyé kovácsolni. Nem kell ugyanis, hogy ez egy generációs harc legyen, inkább egy létező kombinációja az újgenerációs igényeknek és a hagyományos értékeknek.
SIKERES ÉV ÁLL AZ
ENTERPRISE GROUP ICT
ÜZLETÁGA MÖGÖTT
A 2015-ös év számos sikeres projektet hozott az Enterprise Group ICT üzletágának is. Az elmúlt hónapokban gyarapodott az elégedett ügyfeleink száma, köszönhető ez szakértői csapatunk tudásának, hozzáértésének és az általunk telepített megoldások innovatív és hatékonyságot növelő funkcióinak. Az alábbiakban néhány ilyen gyümölcsöző együttműködésről olvashat, melyekre mind büszkén tekintünk vissza.
A Porsche M5 telephelyén új alközpontot
építettünk ki – 5.000.000 Ft értékben
A Porsche M5 telephelyén lévő alközpont megérett a cserére: az egyeztetett adatok alapján a telephelyen a Hicom 300E helyett a továbbiakban egy OpenScape Business X8 újgenerációs, hibrid alközpont képezi a telefónia alapját. Az új fejlesztésnek köszönhetően modern szolgáltatásokkal, gazdag funkcióválasztékkal kialakított hibrid kommunikációs rendszert hoztunk létre.
Fortigate Tűzfalrendszert telepítettünk
a Ferencvárosi Polgármesteri Hivatalnak
Fortigate Tűzfalrendszer telepítésére és üzembe helyezésére kaptunk lehetőséget a IX. kerületi polgármesteri hivatalban – méghozzá oly módon, hogy az eredetileg T-Systemnél lévő projektet szereztük meg 2.000.000 Ft értékben.
Képviseltettük magunkat a
2015-ös Infotér Konferencián
Juhász László és Bari András kollégánk részt vett az információs társadalom egyik legjelentősebb eseményén, az Infotér Konferencián, mely november 4-én, Balatonfüreden került megrendezésre. A szakmai konferencia remek alkalom volt arra, hogy találkozzunk partnereinkkel, tovább erősítsük üzleti kapcsolatainkat és hasznos információkkal gazdagodjunk mi magunk is.
Sikerek a Palo Alto Networks
újgenerációs tűzfallal
Októberben egy spanyol cég felkereste cégünket azzal a kéréssel, hogy segítsünk a magyarországi Palo Alto Networks újgenerációs tűzfaluk programozási munkálataiban. Az innovatív megoldáshoz Magyarországon csak kevés szakember ért, köztük van munkatársunk is, aki a kellő kompetencia birtokában azonnal az ügyfél segítségére tudott lenni, így egy újabb elégedett partnerünket támogattunk abban, hogy hatékonyan és eredményesen kezelhesse a folyamatos technológiai változást.
HAGYOMÁNYŐRZŐ
HORGÁSZVERSENY
A PÉTERI TAVON
9 csapat
2016. április 23-án ismét megrendezésre került Hagyományőrző Horgászversenyünk.
Az eseménynek újra a Gödöllő-Ceglédberceli dombság és a Pest-vidéki síkság találkozásánál található Péteri Horgásztó és Pihenőpark adott otthont.
43 résztvevő
Az eddigiekhez hasonlóan, a távközlési szakma ismert vállalatai és képviselői, társaságunk kiemelt ügyfelei, illetve közép- és nagyvállalatok képviselői régi jó kapcsolat okán örömmel vettek részt e nemes versengésen.
A versenyzők egyéniben, illetve csapatversenyben (3 fős csapatokat alakítva) is indulhattak. A csapatversenyben indulókat oklevéllel és kupával díjaztuk, míg az egyénileg eredményt elérők ajándékot is kaptak.
Végül a rendkívül szerencsés időjárásnak köszönhetően, 7.00 és 12.00 óra között, 9 csapat részvételével, összesen 30,18 kg halat sikerült kifogni a küzdelem során.
Ezúton is köszönjük minden résztvevőnek a lelkesedést és a részvételt! Bízunk benne, hogy a jövő évben is hasonlóan nagy érdeklődésre számíthatunk és ugyanilyen jó hangulatban tölthetünk el egy napot a Horgászat jegyében.
TÖBB MINT 30 KG KIFOGOTT HAL
AZ EVEZÉS AZ IGAZI SPORT,
MINDEN MÁS CSAK JÁTÉK
A cégfilozófiával összhangban, a családias, jó légkört erősítve alakult meg a céges evezős csapat, hogy részt vegyen az amatőr 10 evezős versenyen.
„Egy kolléga evezős múltja adta az ötletet, amit aztán felkaroltunk és mondhatjuk, egy álmot vittünk véghez. Bár a verseny maga egy játék, a csapat ennél többnek érezte. Kitartó munka és természetesen nyerni akarás lengte körül.”
Persze mit sem ér a csapat egy jó kormányos nélkül.
Ezúttal is köszönjük a felkészítést Reisinger Péternek!
KORSZAKALKOTÓ
ÚJÍTÁS
AZ EGÉSZSÉGÜGYI SZEKTORBAN:
EMMA 3.0 ÉS EMMA GO!
A Magyar Kórházszövetség kongresszusán debütált
az Enterprise Group továbbfejlesztett multi medikai rendszere.
A Magyar Kórházszövetség kongresszusa a magyar egészségügy jelentős szereplőinek egyik legfontosabb találkozóhelye évről évre. A kiemelkedő szakmai esemény idei, siófoki állomásán a szakmai előadások mellett az Enterprise Multi Medikai Alkalmazás 3.0 verzióját, valamint az innovatív, járóbeteg-ellátásra szakosodott alkalmazást, az EMMA GO!-t is megismerhették a szakmai résztvevők. A száz százalékban magyar tulajdonú Enterprise Group e fejlesztésekkel – célkitűzésének megfelelően – a hazai betegellátás színvonalának növeléséhez és az egészségügyben dolgozó szakemberek munkájának megkönnyítéséhez járul hozzá.
A tavalyihoz hasonlóan az idén is az MKSZ kongresszusára időzítette az Enterprise Group a saját fejlesztésű Enterprise Multi Medikai Alkalmazás új verziójának bemutatását.
vállalat eHEALTH üzletága olyan termékeket kínál az egészségügyi intézmények számára, amelyeket a valós kórházi igények mentén, az egészségügyben dolgozók folyamatos visszajelzései alapján alakítanak ki.
Az EMMA 3.0-s verziója mellett most debütált az EMMA GO! névre keresztelt, kifejezetten a magas szintű járóbeteg-ellátás kiszolgálására tervezett alkalmazás is.
A továbbfejlesztett EMMA rendszer alapjaiban is megújult, a technikai háttér frissítései minden esetben a jobb felhasználói élményt szolgálják. Az új változat jelentős sebességnövekedéssel és három új
optimalizált üzemmóddal támogatja az egészségügyi intézmények dolgozóinak munkáját; míg a „járóbeteg-ellátó specialistának” is nevezett EMMA GO! verzió optimalizált felhasználói felületével és speciális szolgáltatásaival gyors és hatékony munkát biztosít az ambuláns feladatokat ellátó intézményekben dolgozó gyógyító és háttérszemélyzet számára.
„Az EMMA GO!-nak fontos küldetése lehet a nagyszámú beteg fogadása miatt speciális igényekkel bíró járóbeteg-ellátó egészségügyi intézmények szereplőinek mindennapi életében” – fogalmazott Ficzere Andrea, a Magyar Kórházszövetség kongresszus szervezőbizottságának elnöke. „Úgy tudom, az EMMA már több kórházban is bizonyította, hogy innovatív, jól használható HIS megoldást nyújt. Saját tapasztalatainkból kiindulva úgy gondolom, hogy egyértelmű igény mutatkozik arra is, hogy a járóbeteg-ellátás területén egy egyszerűsített, de hasonlóképpen jól alkalmazható rendszer legyen jelen – erre pedig a mostani kongresszuson bemutatott EMMA GO! jó példa lehet”.
Az elhangzottak kapcsán Orbán Előd, az Enterprise Group ügyvezető igazgatója hozzátette: „Büszkék vagyunk arra, hogy egyre több intézmény ismeri fel az EMMA-ban rejlő óriási potenciált, az alkalmazás országszerte számos intézményben járul már hozzá a korszerű betegellátáshoz. Legújabb fejlesztéseinkkel is ezt a célt kívánjuk szolgálni: azaz hogy elősegítsük az európai színvonalú, felelősségteljes és példaértékű betegellátás biztosítását Magyarországon”.
TELJES KÖRŰ TÁMOGATÁS
A HAZAI INTÉZMÉNYEK
ÉS VÁLLALATOK MUNKÁJÁHOZ
Drazen-Ivan Andjelic
A Unify közép- és kelet-európai partneri
hálózatokért felelős alelnöke
„A Unify és az Enterprise Group együttműködése az elmúlt évek alatt számtalan sikeres projektet hívott életre, ami elsődlegesen a magyar cég innovatív szemléletének, fejlett rendszerintegrátori kompetenciáinak és gyártói elköteleződésének köszönhető. A társaság által a közelmúltban az új Mentésirányítási Rendszerben implementált OpenScape 4000 hívásvezérlő, a megvalósított contact center integráció és a vállalat minden rendszerre kiterjedő Unify Master Partner szintű minősítése – mely az országban egyedülálló – jó alapot jelentenek a hosszú távú sikeres együttműködésre, az ügyfelek még szélesebb körű kiszolgálására” – mondta Drazen-Ivan Andjelic, a Unify közép- és kelet-európai partneri hálózatokért felelős alelnöke a KEF keretszerződés kapcsán.
Juhász László
Az Enterprise Group ICT
üzletágának igazgatója
„Személy szerint leginkább mérnökeink és értékesítőink szakértelmére, hozzáállására vagyok büszke, mely megalapozta Társaságunk bizalmi, támogatói státuszát a Unify-nál. 2016-ban a kormányzati, intézményi szférán túl tovább kívánunk erősödni a KKV és a nagyvállalati szegmensekben, melyre rendkívül jó lehetőséget kínál a Unify által idén augusztusban bemutatott Circuit. Csapatmunka, multimédia, mobilitás, integritás, biztonság – a kulcsszavak egyben válaszok a kor mai elvárásaira, és ez kiegészül egy olyan árazási modellel, melyre a piac nagyon régóta vár” – tette hozzá Juhász László, az Enterprise Group kereskedelmi igazgatója.
MICROSOFT SILVER
PARTNER
AZ ENTERPRISE GROUP
A Microsoft Magyarország Kft.-vel stratégiai partnerként együttműködve az Enterprise Group bizonyította kiemelkedő jártasságát a Microsoft technológiák tervezése, bevezetése és üzemeltetése terén.
A vállalat szakmai felkészültsége, illetve sikeres piaci szereplése eredményeként megszerezte a Silver Datacenter kompetenciát is, így 2015 augusztusától az Enterprise Group a Microsoft Silver kompetenciával rendelkező partnere.
A UNIFY ÚJ
OPENSCAPE BUSINESS
PROMÓCIÓT JELENTETT BE!
Ne maradjon le a Unify
kihagyhatatlan ajánlatairól!
Kérje ajánlatunkat!
Amennyiben Unify készülékre van szüksége, vagy
meglévő rendszerét frissítené, esetleg érdeklik
aktuális promócióink, kérje ajánlatunkat az alábbi
elérhetőségek bármelyikén!
Kérdés esetén forduljon hozzánk bizalommal, ügyfélmenedzsereink 24 órán belül válaszolnak. E-mail: sales@enterprisegroup.hu Telefon: 06 1 471 2484, 06 1 471 2380
Regisztrálja be rendszerét!
Amennyiben meglévő Unify rendszert használ,
kérjük, weboldalunkon keresztül regisztrálja be
rendszerét, hogy a jövőben gyorsabban
segítségére lehessünk egy esetleges probléma
vagy frissítés esetén.
MIT HOZ A JÖVŐ
MOBILITÁS TERÉN?
Az okostelefon a legkedveltebb eszközzé vált olyankor, amikor a mobilitás alapvető követelmény. Komoly hajtóereje a távközlési technológiák fejlődésének, hogy az emberek egész nap kapcsolatban akarnak maradni: egy átlagos európai háztartásban több mint három hálózatba kötött kommunikációs eszköz található, amelyek között a legnépszerűbbek az okostelefonok és a tabletek.
Az Ericsson évente kiadja Mobilitási jelentését, legutóbbi riportjuk az alábbi statisztikákat és előrejelzéseket adja a mobil eszközök jelenére és jövőjére vonatkozóan.