ict üzletág

Unify-aktuális

Unify-aktuális

 

 

 A Unify kötelezettséget vállal arra, hogy a GDPR követelményeknek minden gyártói támogatás alatt levő rendszere teljes mértékben megfelel. Amennyiben Önök vállalata vagy intézménye:

  •  
  • OpenScape Bussines V2

OpenScape 4000 V7

 

vagy magasabb szoftververziójú rendszerrel rendelkezik, úgy a távközlési rendszer tekintetében a GDPR előírásoknak eleget tesz, melyet a gyártó az adott rendszerre vonatkozó DPA megállapodáson alapuló tanúsítvánnyal is igazol.

 

Ahhoz, hogy mindenkor megfeleljen a GDPR elvárásoknak alközpontja esetében is, javasoljuk, hogy végezze el a szükséges szoftverfrissítést, kössön szerződést gyártói támogatás szolgáltatásra (SSP), mely a jövőben díjmentesen, folyamatosan biztosítja a szoftverfrissítések hozzáférhetőségét!

 

Unify GDPR statement-ek és DPA megállapodás 

 

 

Kérje egyedi ajánlatunkat szoftverfrissítés, illetve a gyártói támogatás szolgáltatás kapcsán, mely ősztől többéves, kedvezményes (SSP-V3) konstrukcióban is elérhetővé válik!

 

 

 

Tájékoztatjuk, hogy a nagy népszerűségnek örvendő OpenStage IP készülékcsalád értékesítése 2018. november 5-ével lezárul, addig a rendelkezésre álló készletek erejéig tudjuk a rendeléseket teljesíteni. Amennyiben készülékbeszerzést tervez, érdemes most megtennie!

 

 

 

Érintett készülékek:

 

  • OpenStage 15 HFA
  • OpenStage 40 HFA
  • OpenStage 60 HFA

TDM készülékeket a kivezetés nem érinti, az OpenStage 15T, 40T, 60T digitális rendszerkészülékek folyamatosan rendelhetőek.

Az OpenScape 4000 V7 szoftververzióig, csak az OpenScape HFA készülékek biztosítanak teljes körű kompatibilitást és szolgáltatás készletet, míg az új Az OpenScape CP deskphone készülék család csak a legújabb OpenScape 4000 V8 szoftververziótól támogatott.

Az OpenScape 3000 központcsalád esetében szintén csak az OpenScape HFA készülékek biztosítanak teljes körű kompatibilitást és szolgáltatás készletet, míg az új Az OpenScape CP deskphone készülék család csak az OpenScape Business V2 rendszereken támogatott.

Azon partnereink számára, akik nem terveznek szoftverfrissítést javasoljuk, hogy hozzák előre tervezett készülék beszerzéseiket!

A készülék portfólió átalakítása már most érezhetően jelentős igényt generált világszinten, így a szokásos szállítási határidők meghosszabbodtak. Rendelést teljesíteni csak a gyártói visszaigazolást követően van módunk, és ahogy közeledünk a kivezetés napjához (2018. november 5), úgy egyre inkább esélyes lehet, hogy készlethiány okán már nem lesz teljesíthető egy-egy megrendelés.

Javasoljuk, hogy készülékek iránti érdeklődésüket mielőbb jelezzék társaságunk felé!
Nagyobb mennyiség esetén igyekszünk egyedi árengedményt biztosítani partnereink számára.

 

 

Az új IP OpenScape CP termékcsalád a 2018 év végéig kifutó OpenStage HFA rendszerek helyettesítő termékcsoportja, mely tartalmazza az OpenScape Desk Phone egyes típusai mellett a hozzájuk tartozó kiegészítő modulokat.

 

Az új eszközök még több együttműködést biztosító funkcióval egészültek ki a hatékonyság érdekében. A gyártó az OpenScape Desk Phone CP készülékcsaláddal olyan eszközöket fejlesztett ki, melyeknél prioritást élvezett a szolgáltatások optimalizálása, megfelelve a mindenkori felhasználói igények széles skálájának - mindhárom eszköz esetében:

 

  • Széles körű felhasználói lefedettség
  • Hatékony funkcióelosztás
  • Minőségi hangzás-AudioPresence ™ HD audio
  • SIP és HFA szoftverkészlet
  • Circuit integráció

 További részletek az új IP telefon készülékcsaládról/ Kattintson a részletekért!/ Tudjon meg még többet az új készülékcsaládunkról!


 

Az OpenScape 4000 termékcsalád V8R1szoftver verziója nem csupán új hardvert, nagyobb rugalmasságot és hatékonyságot biztosít, de minden

eddiginél szorosabb munkafolyamat-integrációt nyújt a mobil és vertikális piaci megoldások támogatásához, az egyszerűsített licenc-lehetőségek pedig drasztikusan csökkentik a költségeket:

 

 

  • Díjmentes trunk licencelés, egyszerűsített mellékoldali licencelés
  • Új vezérlők, hardverek a legmagasabb  szintű SLA érdekében
  • CP készülékek támogatása
  • Új hosztolt megoldások
  • Szervízelhetőség megoldása
  • Mobil kliens támogatás

Bővebben az új verzióról!

 

 

Az új verzió által elérhető fejlesztési lehetőségek kapcsán személyes egyeztetéjavaslunk, melynek eredményeként rövid, közép és hosszú távú fejlesztési koncepciót készítünk. A Unify folyamatosan fejleszti OpenScape 4000 központhoz integrálódó intelligens kontaktcenter és a videokonferencia megoldásokat is, melyek fontos részei lehetnek a jövőtervezésnek.








 

Letöltés

Kérjük, töltse ki az űrlapot a szakmai anyag letöltéséhez.

* kötelező mezők