Call Center és Contact Center Megoldások
Az Enterprise Group világszínvonalú Unify termékekkel és több évtizedes tapasztalattal rendelkezik a kommunikációs hálózatok kiépítésében vagy megújításában, illetve Call és Contact Centerek bevezetésében. Szakértőink az egyedi igények figyelembevételével tervezik meg és alakítják át az ügyfelek telefonrendszerét, ami már rövidtávon költségcsökkentést eredményezhet, bármilyen típusú és méretű vállalat esetében.
A korszerű technológián alapuló Call és Contact Center szolgáltatások használatával magasabb szintű ügyfélkiszolgálás válik lehetővé és amellett, hogy ezek a megoldások a már meglévő rendszerekre szabhatóak, bevezetésük minden esetben gyorsan és egyszerűen megvalósítható. Az IP telefon, illetve Call Center rendszerek üzemeltetése energiatakarékos, alkalmazásukkal pedig növelhető a működési hatékonyság és csökkenthetőek a kommunikációs költségek. Az Enterprise Group Call és Contact Center megoldásai segítségével hatékonyabbá válik az ügyfelekkel folytatott kommunikáció, amely segít a vevői lojalitás megőrzésében és erősítésében. Call center megoldásaink lehetővé teszik a visszajelzések átláthatóságát, feldolgozását valamint a vevői igényekre és megkeresésekre adandó minél gyorsabb válaszadást.
A vállalkozásához illő Call Centert egyedi igényei alapján alakítjuk ki és minden esetben egy könnyen integrálható, felhasználóbarát megoldást szállítunk, amely lehetővé teszi a teljesítmény nyomon követését, legyen szó humán erőforrásról vagy technológiáról. A személyre szabott CRM stratégiák és megoldások így növelik a munkaerő termelékenységét, hatékonyabbá teszik az üzleti folyamatokat, és az információk kezelését.