plm üzletág

PLM kiterjesztése

plm

PLM kiterjesztése
facebook icon EPLM a facebookon

PLM

Követelménymenedzsment

A siker alapfeltétele, hogy azt adja ügyfeleinek, amire valóban igényük van. Nehéz ezt úgy megvalósítani, ha az ügyféligények különálló dokumentumokban vannak rögzítve,

amelyeket nehéz megtalálni, és nem is feltétlenül aktuálisak. A Teamcenter segítségével csökkenthető az időráfordítás az igényeket tartalmazó dokumentumok egyetlen forráson történő létrehozásával és kezelésével.

Javítható a termékminőség a piaci igények és a funkcionális, logikai és fizikai termékbevezetés összekapcsolásával.

 

Szolgáltatás- és karbantartás életciklusmenedzsment

Egy közös, pontos tudásbázis hiánya gátolja a hatékony életciklus menedzsmentet. Ez akár rossz alkatrészek megrendeléséhez is vezethet a készletek konfigurációjának, állapotának és történetének hiánya miatt. A Teamcenter alkalmazásával létrehozhat egy vállalati tudásbázist, amely támogatja a szolgáltatás és terméktervezést, miközben javítja a szolgáltatások és munkafolyamatok minőségét.

Ezáltal csökkenthetők a karbantartási idők, a munka, az időütemezés és az erőforrások átláthatósága révén, valamint kiküszöbölhetők a szerviz hibák.

 

Gyártási folyamatkezelés

A Teamcenter segítségével a tervező és gyártó csapatok együtt tudnak működni egy digitális környezetben, kihasználva a termék-, folyamat-, erőforrás- és üzemi információk egyetlen forráson történő elérhetőségét.

 

Beszállítók integrációja

A beszállítókkal való hatékony együttműködéshez elengedhetetlen egy megfelelő kommunikációs eszköz, hogy ők is részt tudjanak venni a PLM folyamatokban, és a gyártóknak is rendkívül fontos az együttműködés a beszállító partnerekkel, miközben a szellemi tulajdonuk biztonságban van. 

A Teamcenter lehetővé teszi a beszállító és a gyártó közötti csoportmunkát, amely során mindig pontos, és aktuális információk állnak a felek rendelkezésére. A Teamcenter segítségével átláthatóvá válik az egyes beszállítók teljesítménye, miközben csökkenek az adminisztrációs költségek, és az információ cserével, valamint az abból adódó problémák megoldásával töltött idő.

 

Letöltés

Kérjük, töltse ki az űrlapot a szakmai anyag letöltéséhez.

* kötelező mezők