hírek

hírek

hírek

Bill Hurley, a Unify marketingigazgatójának tanácsai a produktivitáshoz

2016-03-17


A mai informatikai igazgatóknak (CIO, Chief Information Officer) az üzletközpontú gondolkodásmód mellett a hatékonyság növelésére és a vállalat terjeszkedésére is nagy hangsúlyt kell fektetniük. Több mint 30 éves IT tapasztalattal a háta mögött Bill Hurley, a Unify marketingigazgatója osztja meg nézeteit a 2016-os év produktív lehetőségeiről.

 

„Egy olyan fontos perspektívát szeretnék megosztani, amely talán elindíthat egy újfajta látásmódot a vállalatok vezetésében: nagyobb figyelmet kell fordítani az egyre inkább növekvő a szolgáltatások gazdaságára, az úgynevezett New Demand-re, azaz új igényekre” – mondja Bill Hurley a Unify-tól.

 

Az elmúlt 10-20 évhez képest a vállalatok ma már sokkal több szolgáltatást értékesítenek, mint terméket. Manapság egy előfizetés-alapú, „on-demand” gazdaságban élünk, amely nagyban befolyásolja az emberek életmódja mellett a vállalatok működését is.

 

A vállalatok „IT-őrzőiként” az informatikai igazgatóknak meg kell érteniük a felhőalapú, virtualizációs technológiák, továbbfejlesztett hálózati kapcsolatok, SaaS üzleti modellek és más technológiák erre a váltásra gyakorolt hatását, valamint azt, hogy ebben a versenyben hogyan tud egy vállalat előnyhöz jutni a konkurenciával szemben.

 

A „New Demand” elterjedésének eredményeképpen az ügyfelek részéről új igények jelentkeznek, amelyek arra ösztönzik a vállalatokat, hogy az „elkötelezettségig” vezető folyamatokat minél átfogóbban és gördülékenyebben vezessék végig. A másik legfontosabb igény az ügyfelek részéről, hogy minden szükséges információhoz és tudáshoz hozzáférjenek. Egyszerűen fogalmazva: az ügyfelek elvárják a vállalatoktól, hogy ismerjék őket, és tudják, mire van szükségük.

 

A mai informatikai igazgatók feladata, hogy feltárják ezeket a lehetőségeket, és képesek legyenek megfelelő módon kommunikálni az „on-demand” technológiák üzleti előnyeit. Az a CIO, aki meg tudja értetni, hogy ez a megoldás nem csak élénkíti folyamatokat és a hatékonyságot, de mindeközben fokozza a dolgozói elégedettséget is, végső soron megindítja növekedést.

 

További információt ide kattintva olvashat (angol nyelven). 

Sajtókapcsolat
Kommunikációs partnerünk a Corpus Communications Kft.
Corpus Communications
1025 Budapest, Csatárka út 82-84.
Tel: +36 1 321 1516    Mail: mail@corpuscom.hu    Web: corpuscom.hu

Hírek