hírek

hírek

hírek

A Unify a vevői elköteleződésről: a mai intelligens ügyfelek személyre szóló élményre számítanak az Önnel való kapcsolata alapján.

2016-11-02


A contact centerek evolúciójának közeledése a CEM – azaz a vevői elköteleződés – felé jól jelzi, hogy a vállalatok reagálnak a változásokra, melyek az ügyféllel folytatott kommunikációban és az ügyfél elvárásaiban következtek be. A contact centerek sokkal inkább összetettek a megnövekedett csatornák támogatásának, és sokkal inkább szociálisak is a Twitter, Facebook, WhatsApp stb. hatásainak következtében, valamint folyamatosan követik a mobil keresletet és a globális elérést.

 

Lenyűgöző lehetőségek nyílnak a vállalatok számára, ami a call centerek lineáris, csupán hangalapú világában még csak elképzelés lehetett. A munkahelyek digitális átalakulása az operációs ügyfélkapcsolati központok költségeinek csökkenéséhez, míg a kommunikáció sikerének és minőségének emelkedéséhez vezetett, most pedig a Unify az ügyfelek elégedettségének mérhető javulását látja.

 

A szervezetek még csak a felszínen „kapirgálnak” ebben a témában, az igazán izgalmas rész az lesz, ami ezután következik a fogyasztói kapcsolatok elemzésének világában.

 

A vevői elköteleződést vizsgáló analitikák azokat az információkat egyesítik, amit a fogyasztó mond és tesz – így tárva fel belső információkat és határozva meg sémákat. A Unify éveken át szabályok és elemzések kombinációját használta a személyre szóló vevői ajánlatok előállításához. Manapság jobb lehetőségek állnak rendelkezésre a fogyasztói szegmensek megismerése és esetek azonosítása által, hiszen ezek idézik elő a szolgáltatási igényeket. Lehetővé váltak a személyre szabott szolgáltatások, amelyek csak ilyen részletek megértésével nyújthatók. A CEM (vevői elköteleződés) elemzésre alapozva olyan marketing lehetőségeket fedhetünk fel, melyekből hagyományosan a fogyasztói interakciók származnak.

 

A Unify ismeri az elemzésekben rejlő erőt, ezért foglalta bele a Life of Call riportot az OpenSpace Contact Center Enterprise licencébe. Ismerje meg, hogyan működik a CEM a Unify OpenSpace Contact Center legfrissebb verziójában.

 

További információt (angol nyelven) ide kattintva talál.

 

 

Sajtókapcsolat
Kommunikációs partnerünk a Corpus Communications Kft.
Corpus Communications
1037 Budapest, Szépvölgyi út 141.
Tel: +36 1 321 1516    Mail: virag.csorbai@corpuscom.hu    Web: corpuscom.hu

Hírek

Letöltés

Kérjük, töltse ki az űrlapot a szakmai anyag letöltéséhez.

* kötelező mezők