eHEALTH üzletág

Alkalmazástámogatás

ehealth

Alkalmazástámogatás

Professzionális és komplex megoldások a közös ágazati sikerekért

Az Enterprise Group teljes körű implementációs, projektmenedzsment, support- és szaktanácsadói szolgáltatást biztosít szerződött Partnerei számára. Mindezt gyorsan, hatékonyan és rugalmasan, folyamatosan magas színvonalú megoldásokkal.

Rendszerbevezetést támogató implementációs szolgáltatásaink:

- Ügyféligények felmérése: intézményi felmérés, adatgyűjtés, adatok elemzése, paraméterezési és folyamatszabályozási javaslat elkészítése
- Feladatra vagy intézményre szabott műszaki és megvalósítási dokumentáció
- Installálás
- Adatkonverzió
- Rendszerparaméterezés
- Rendszerintegráció
- Szerepkör alapú oktatás, kulcsfelhasználók képzése
- Rendszergazdai és felhasználói kézikönyvek, segédanyagok
- Szakmai konzultációk
- Szaktanácsadás

Jogszabálykövetés:

A jogszabályi környezet gyakori változásai nagy feladatot rónak mind a megrendelőre, mind pedig a szolgáltatóra. Szakértőink folyamatosan nyomon követik az informatikai, adatvédelmi és egészségügyi ágazati jogszabályok változásait. Elemzik a változások hatásait, az alkalmazásba ágyazás lehetőségeit, elkészítik a folyamat- és rendszertervet, a programmódosításokat, -fejlesztéseket, a szerződés részét képező alkalmazás aktualizálását. Ennek eredményeként a partnerek rendelkezésére bocsátják a jogszabály konform szoftververziót. A zökkenőmentes verzióváltást pedig szakmai dokumentációval támogatják.

Amennyiben a jogszabályok kibocsátási rendje lehetővé teszi, az Enterprise Group a törvények, rendeletek megjelenése és hatályba lépése közötti legrövidebb időn belül biztosítja, hogy a felhasználók eleget tehessenek a változásokból eredő kötelezettségeiknek.

Verziófrissítés:

A rendszer szoftververziói az aktuális jogszabálykövetést, az esetleges módosításokat és javításokat, valamint az új fejlesztéseket tartalmazzák. A verziókat ütemterv alapján bocsátjuk ki, és tartalmukról rövid leírást adunk az ügyfél képviselőinek, így biztosítva az intézményi tájékoztatást, felkészülést a verziócserére. Előre egyeztetett időpontban szakembereink elvégzik az alkalmazás verziócseréjét a partner rendszerében.

Rendszerfejlesztés:

Az Enterprise Group nyitott a változásokra és az újdonságokra, így nagy hangsúlyt helyez a rendszer folyamatos továbbfejlesztésére. Az ágazati igényekre fókuszálva, a partneri igényeket alapul véve fejleszti tovább alkalmazásait. A cél, hogy egyenletesen magas színvonalú, folyamatosan fejlődő és megújuló, igényes megoldást kínáljon megrendelőinek.

Komplex IT megoldások:

Az Enterprise Group a következő komplex szolgáltatásokat nyújtja szerződéses partnereinek:
- A megrendelő telephelyein üzemelteti a medikai rendszert, illetve teljes körű IT rendszerüzemeltetési szolgáltatást nyújt.
- Igény esetén a szerver, szerverek szállítása, elhelyezése, üzemeltetése is a szolgáltatás része lehet.

Call Center, Help desk, support és hibaelhárítás szolgáltatás:

Az Enterprise Group nagy hangsúlyt helyez munkatársai folyamatos továbbképzésére, ügyfelei elégedettségre. Professzionális szolgáltatásként központi Call Centert üzemeltet heti 7*24 órában, fogadja a partnerek hívásait, regisztrálja a bejelentéseket, és hibajegykezelést végez. Továbbítja a bejelentéseket a konzulens kollégáknak, akik a lehető legrövidebb időn belül megkezdik a hiba javítását: szakmai támogatást nyújtanak, egyeztetnek a partnerekkel és tájékoztatják őket a megoldásokról.

 

A rendszer használata egyszerű, a szolgáltatás pedig gyorsan igénybe vehető. A bejelentő folyamatosan nyomon követheti a teljes hibakezelési folyamatot, az aktuális hibajegy státuszát, és a határidőket.

 

Konzultáció:

 

A support szolgáltatás részeként havi személyes konzultáció keretében egyeztetésre kerülnek a fejlesztési irányok és a felmerülő kérdések a hatékony munkafolyamat érdekében.