consulting üzletág

SAP CRM – hatékony ügyfélkezelés

SAP CRM – hatékony ügyfélkezelés

SAP

SAP CRM – hatékony ügyfélkezelés az SAP integrált megoldásával

A jelenlegi piaci környezet viharszerű változásai miatt a cégek vezetésének, működtetésének számos területe újszerű megközelítést igényel, amelyet korszerű üzleti-informatikai eszközökkel szükséges támogatni. Erre hivatott megoldást nyújtani az SAP integrált megoldása, az SAP CRM (Customer Relationship Management), mely legújabb technológiákat alkalmazó, flexibilis felhasználói felületével már számos ügyfélnél bizonyított.

SAP CRM - hatékony ügyfélkezelés az SAP integrált megoldásával

Az SAP CRM jelentős mértékben javítja az általános üzleti folyamatok és a kommunikáció hatékonyságát, a működéstámogató és ügyféloldali rendszerek integrálásával nagy hozzáadott értékhez juttatja a vállalatokat. A költségmegtakarítás és a hatékonyabb működés közvetlenül is megmutatkozik az SAP CRM megoldását alkalmazó vállalatok nyereségességében.

Az SAP Hungary Kft. adatai alapján az SAP CRM a korábbi rendszerhez képest akár 40 százalékkal is csökkentheti a működési költségeket. A megoldás például kiszűri azokat az egyszerre több, párhuzamos számlával rendelkező ügyfeleket és a többszörösen nyilvántartott szerződéseket, aminek köszönhetően a kampánykezelési költségek akár 10 százalékkal is mérsékelhetők; s a vállalat további hatékonyságnövelést érhet el az SAP CRM és számlázási rendszer közötti integrációval. A megoldást alkalmazó vállalatok mindennek következtében erősíthetik tevékenységük ügyfélközpontúságát. Elérhetik például a 7x24 órás rendelkezésre állást, ami biztosíthatja számukra a hosszú távú piaci sikerhez szükséges ügyfélkapcsolati hátteret.

Kíváncsi az SAP CRM rendszer gyakorlati alkalmazására? Olvassa el Tracsek Ferenccel, az SAP Hungary Kft. CRM szakértőjével készült interjút ide kattintva!

Időpont foglalás

Köszönjük az érdeklődést. Kérjük, töltse ki az űrlapot, hogy a rendszer bemutatás időpontját egyeztessük szakembereinkkel.

Úr Hölgy

* kötelező mezők