consulting üzletág

SAP BCM – üzleti kommunikáció kezelése

SAP BCM – üzleti kommunikáció kezelése

SAP

SAP BCM – az üzleti kommunikáció kezelése: hatékonyabb marketing, értékesítés és szolgáltatások

Az SAP® Business Communications Management szoftver olyan többcsatornás, minden IP-hez kapcsolható kommunikációs platformot biztosít, amelyet a szervezetek felhasználhatnak az IP telefónia bevezetésében azok számára, akiknek erre szükségük van – beleértve a telemarketing szakértőket, az ügyfélkapcsolati munkatársakat, a kapcsolóközpontban dolgozó operátorokat, az irodai dolgozókat, a mobil szakértőket és menedzsereiket.

SAP BCM - az üzleti kommunikáció kezelése: hatékonyabb marketing, értékesítés és szolgáltatások

A szervezethez tartozó emberek, folyamatok, tudás és a kapcsolódási pontok elhelyezkedhetnek egymástól elszórva földrajzilag vagy egyes funkciók és szervezetek között. A hatékony marketing-, értékesítési és szolgáltatási tevékenységhez olyan megoldásra van szükség, amely gördülékenyen kezeli és koordinálja a kommunikációt, mind a vállalaton belül, mind azon kívül. Az SAP® Business Communications Management erre nyújt azáltal, hogy segít olyan üzleti folyamatok kialakításában, amelyek támogatják a kommunikációt az SAP Customer Relationship Management (SAP CRM) megoldással. Ezek a folyamatok segítik a marketing, az értékesítési és a szolgáltatási erőforrások könnyebb menedzselését. A szervezeten belül meglévő tapasztalat jobb kihasználása, valamint az ügyfelekkel kapcsolatos tevékenységek valós idejű követése révén jelentősen javulhat a több telephelyet és kommunikációs csatornát lefedő belső működés.

A kommunikációs technológiák és az üzleti rendszerek összekapcsolása révén az SAP® Business Communications Management és az SAP Customer Relationship Management alkalmazás segítségével létrehozhatóak a kommunikáció által támogatott üzleti folyamatok, amelyek kihasználják a szervezeti know-how-t; növelik a marketing, az értékesítési és a szolgáltatási tevékenységek színvonalát, valamint csökkentik a teljes működési költséget.

Az SAP Business Communications Management megoldás funkciói:

  • Ügyfélszolgálat: annak biztosítása, hogy az ügyfelek a problémáikra a legjobb választ adni képes kollégákhoz jutnak el, az egységesített sorban állás, priorizálás és routing segítségével a többféle csatornán át
  • Marketing és értékesítés: a kezdeményezéseknek egyetlen hálózatba való kapcsolása, ami növeli a telemarketing és az értékesítési programok teljesítményét és minőségét
  • Kommunikációs menedzsment: a többcsatornás kommunikációt lehetővé tevő integrált telefóniaplatform segítségével a felhasználók és eszközök széles körének egyszerű támogatása
  • Kommunikációs működés: a kommunikáció valós idejű figyelemmel kísérése és kezelése a jelentéskészítés és az online analitika segítségével

Időpont foglalás

Köszönjük az érdeklődést. Kérjük, töltse ki az űrlapot, hogy a rendszer bemutatás időpontját egyeztessük szakembereinkkel.

Úr Hölgy

* kötelező mezők