consulting üzletág

Document management – munkafolyamat-támogatás

Document management – munkafolyamat-támogatás

SAP

Vállalatánál vagy intézményénél túl sok időt fordítanak a vezetők a beosztottak munkájának ellenőrzésére? A vezetőknek túl sok dokumentumot kell végigolvasnia, aláírnia? Lehetne hatékonyabb a szervezet működése?

Az Enterprise Group által kínált dokumentum- és folyamatkezelő rendszer olyan testre szabott megoldás, melyet elsősorban gazdasági szempontok figyelembevételével fejlesztettek ki, valamint együttműködik a SAP vállalatirányítási rendszerével. A 24/2006. (IV. 29.) BM-IHM-NKÖM együttes rendeletben foglalt feltételeknek, a törvényi előírásoknak megfelelő, folyamatalapú elektronikus ügyiratkezelő rendszer, amely az érkeztetéstől iktatáson át a levéltárba adásig kezeli az iratokat. Megfelelő megoldás nagyvállalatok, több száz fős államigazgatási szervek vagy akár kisvállalkozások számára is, jelenleg több mint 2000 felhasználó 150 munkafolyamatban használja, és több mint 1 millió dokumentumot kezel.

Az Enterprise Group nagy tapasztalattal bíró szakemberei előzetes felmérés alapján tesznek javaslatot a rendszer bevezetésére, mely támogatja a napi operatív működést és feladatvégzést, könnyen kezelhető, oktatás nélkül használható, minimális internetes jártasságot igényel, miközben nagyfokú informatikai biztonságot garantál. Segítségével folyamatokba szervezve, egyértelmű felelősségek mentén kezelheti feladatait és felmerülő problémáit. Testre szabott megoldásokat nyújt a különböző szintű vezetőknek, a partnereknek és a vállalat összes munkatársának, könnyen kezelhető, átlátható vékony- (webes) vagy vastagkliens megoldással.

A rendszer kiemelt tulajdonságai:

  • rugalmasság, testre szabhatóság
  • nagy teljesítmény, gyorsaság
  • többnyelvű felület
  • nemzetközi bankbiztonsági megfelelés
  • ISO megfelelés
  • beépített saját fejlesztői modul

További kiemelt fontosságú tulajdonságok:

  • egy időben párhuzamosan több iktatóhely kezelése
  • közvetlenül szkennerről iktatás vagy központi szkennerről iktatás
  • közvetlen e-mail iktatás
  • több iktatókönyv kezelése, akár dokumentum típusonként vagy részlegenként, osztályonként külön-külön
  • további egyedi, a szakterületre jellemző mezők felvihetők a visszakereshetőség javítása érdekében (például: pályázati szám, belső azonosítók, ügyfél azonosítók, helyrajzi szám stb.)
  • minden iktatott dokumentumhoz bármennyi jegyzet, kommentár csatolása; prioritás hozzárendelése az iratokhoz
  • dokumentumok, iratok archiválása, irattárazása
  • dokumentumok hozzáférésének több szintű engedélyezése, tiltása; gyors dokumentumkereső
  • riportok, statisztikák
  • az adatrögzítést segítő belső szótárak, törzsadatbázisok létrehozása, kezelése
  • irattárban, archívumban lévő dokumentumok kölcsönzése, selejtezése; dokumentum- és rendszerszintű naplózás

Időpont foglalás

Köszönjük az érdeklődést. Kérjük, töltse ki az űrlapot, hogy a rendszer bemutatás időpontját egyeztessük szakembereinkkel.

Úr Hölgy

* kötelező mezők